تازه ترین اظهارات محسن صرامی در مجلس

ارسال در تاریخ

نماینده مردم خمینی شهر در تذکری نسبت به آزاد شدن 20 درصدی قیمت آرد انتقاد کرد و گفت:€Œ که این اتفاق ممکن است وضعیت مشاغل خانگی بخصوص زنان بی€Œسرپرست و بدسرپرست را با مشکلاتی مواجه کند که لازم است اقدامات لازم برای جلوگیری از آن صورت گیرد.


به گزارش فرصت آنلاین به نقل از خانه ملت، محسن صرامی در تذکر شفاهی در در روز چهارشنبه ضمن قدردانی از تلاش€Œهای تیم مذاکره کننده گفت: که ذوق زدگی در مرحله فعلی عاقلانه به نظر نمی€Œ رسد.

 

وی افزود: اگر دولتمردان آمریکایی از شعار مرگ بر آمریکا ناراحتند بدانند که این پاسخی به جنایات آنها در فلسطین ، یمن، عراق، افغانستان و کشورهای مظلوم دیگر است.

صرامی همچنین با اشاره به هفته بهزیستی از تلاش مسئولان خدوم بهزیستی کل کشور تشکر و قدردانی کرد.

 

نماینده مردم خمینی شهر با اشاره به تشکیل کمیته مشترکی بین مجلس و دولت برای پیگیری مسائل فرهنگیان گفت که هنوز گزارشی از این کمیته به نمایندگان ارائه نشده است درخواستم این است که به آقای نقوی حسینی رئیس فراکسیون فرهنگیان ، زاهدی، تاجگردون، فتحی پور و روسای کمیسیون€Œهای اقتصادی مجلس تذکر دهیم تا پیگیر€Œی€Œهای لازم را به صورت جدی€Œتر انجام دهند تا بتوانیم از اهتمام دولت و مجلس برای بهبود وضعیت معیشت فرهنگیان استفاده کنیم.


وی در تذکر دیگری با بیان این که تنباکوی زرد طلایی مخصوص خمینی شهر است گفت: با تغییر مدیریت€Œها در دخانیت کشور و تصمیم€Œگیری€Œهای خلق€Œالساعه این احتمال وجود دارد که این ظرفیت از کشور ما بیرون برود.


صرامی همچنین با انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران گفت که این روال به نفع نظام نیست، درخواست ما این است که هر چه سریعتر مسئولان مربوطه با برگزاری نشستی نسبت به حل مشکلات بازنشستگان فولاد کشور اقدامات لازم را برگزار کند.


نماینده خمینی شهر با بیان اینکه قرار است 20 درصد قیمت آرد آزاد شود گفت: قبلا بدون سر و صدا نان را گران کردند، تاکید ما این بود که گرانی نان باید در نهایت به نفع کارگران تمام شود اما در نهایت به نفع دولت تمام شد. اکنون نیز مطمئنا با آزادی سازی 20 درصدی آرد مشاغل خانگی و کسانی که تنور زندگی€Œشان را می€Œگذرانند بخصوص زنان بی€Œسرپرست و بد سرپرست با مشکل مواجه می€Œشود.