راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

هزاران نفر از مردم انقلابی خمینی شهر در راهپیمایی سالگرد انقلاب شرکت کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، صبح امروز مردم خمینی شهر با شرکت در راهپیمایی کم نظیر که از مسیرهای هفتگانه از نقاط مختلف شهر شروع شده بود با دادن شعارهای انقلابی در میدان امام(ره) تجمع کردند. در این میدان امام جمعه شهر به ایراد سخن پرداخت و سرود خمینی شهر توسط محمد حسین رضایی خواننده نوجوان اجرا شد.

 

امام جمعه به عنوان سخنران این مراسم بخش اعظم سخنان خود را به موضوع انتخابات اختصاص داد و با توصیه به مردم برای حضور پای صندوق های رای، گفت: هنر مردم ایران این است که مجلس سالم، رییس جمهور و دولت سالم را انتخاب می€Œ کنند.

 

آیت اله رحیمی با اشاره به اینکه امام راحل بارها تاکید داشتند مردم صحنه را ترک نکنند، افزود: مردم ایران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید از نظام و انقلاب دفاع کنند. وی با بیان اینکه اصل حضور و حمایت مردم در صحنه عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی است، بیان داشت: دستاوردهای امروز نظام حاصل حمایت، حضور و مقاومت مردم از نظام است. مردم دست خیانت استکبار جهانی را شناخته€Œاند و اجازه نمی€Œ دهند ایران به سرنوشت کشورهای همسایه و منطقه دچار شود.

 

امام جمعه در بخش دیگری از سخنانش حمله نظامی عربستان به سوریه را نقشه جدید استکبار جهانی دانست و گفت: در اسلام همه نیازهای بشر پاسخ داده شده است، دین اسلام مدافع اصلی استقلال و عزت و مقاومت بشریت است.