ستاد ازدواج آسان اجرایی شود

ارسال در خبر و گزارش

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این جلسه نجفی رئیس بنیاد شهید با اشاره به مراسم بزرگداشت شهدا در روز 22 اسفند گفت: در این مراسم برنامه دیدار از خانواده شهدا و یادواره شهدای نوجوان و یا شهدای سادات پیش بینی شده است.

 

در ادامه حجت الاسلام اصغری دبیر ستاد ازدواج آسان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این ستاد با حضور 7 نفر از ادارات مربوطه و 7 نفر از خیرین شاخص شهرستان با نظر و تایید امام جمعه به کار خود ادامه خواهد داد.


فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: لازم است موضوع ازدواج آسان با دبیری حجت الاسلام اصغری و همکاری موسوی مسئول ارشاد شهرستان زیر نظر شورای فرهنگ عمومی کار خود را به طور رسمی آغاز کند.


رضوانی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: امیدواریم در این زمینه نامزدها در دوره تبلیغات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا انتخاباتی پرشور و با شرکت حداکثری مردم داشته باشیم.


در این جلسه شیری مدیر روابط عمومی شهرداری با اشاره به مصوبه جلسه گذشته پیرامون تزیین ورودی های شهرستان با نام و یاد شهدای برتر شهرستان گفت: در همین راستا جلسه ای با مهندس پورکاظم برقرار و با هماهنگی بنیاد شهید تا پایان سال جاری یکی از ورودی های شهرستان با نام و یاد شهدای شهرستان مزین خواهد شد.
در این جلسه آیت ا... رحیمی امام جمعه خمینی شهر خواستار تسریع در راه اندازی ستاد ازدواج آسان شد.