برنامه های دهه فجر تشریح شد

ارسال در خبر و گزارش

جلسه برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر امروز در سپاه شهرستان برگزار شد. کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فرصت آنلاین با تشریح تصمیمات این جلسه که با حضور مسئولان اداره تبلیغات شهرستان، اداره اوقاف، بنیاد شهید، سپاه شهرستان، نیروی انتظامی، مدیران کانون های فرهنگی، رئیس شورای هیئت های مذهبی و رئیس کانون مداحان و موسسات قرآنی تشکیل شده بود گفت: برگزاری مسابقه اندیشه امام خمینی (ره) برگرفته از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) در 5 بخش برای عموم مردم و کارکنان ادارات و نهادها یکی از این برنامه ها می باشد.


امامی در ادامه درباره دیگر برنامه های در نظر گرفته شده گفت: محفل انس با قرآن در امام زاده سید ابراهیم ورنوسفادران در تاریخ 16 بهمن بعد از نماز مغرب، دیدار با خانواده شهدا در 18 بهمن و برگزاری گفتمان دینی برای مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان از تصمیمات جلسه مذکور بود.


وی افزود: دیدار کمیته برنامه فرهنگی قرآنی با امام جمعه و فرماندار برای ارائه گزارش برنامه های انجام شده، برپایی طاق نصرت و ایستگاه صلواتی توسط هیئت های مذهبی شهرستان در نقاط مختلف ازدیگر مراسمی است که در این ایام برگزار خواهد شد.