ششمین مرحله آزمون کشوری فنی و حرفه ای در خمینی شهر برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

ششمین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال 1394 مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خمینی شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این آزمون در 57 حرفه مهارتی در رشته های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری و کشاورزی از ساعت 8 صبح تا 17 بعدازظهر طی پنج نوبت به صورت همسان کشوری برگزار شد.


از آن جایی که ماموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار کشور می باشد، مرکز فنی و حرفه ای برادران خمینی شهر واقع در خیابان پردیس منظریه از 564 نفر خواهر و برادر از سراسر مراکز شهرستان از جمله مرکز خواهران خمینی شهر( واقع در خیابان کهندژ)، مرکز سیار درچه ( واقع در خیابان امام)، مرکز سیار اصغرآباد ( واقع در خیابان بسیج) و پایگاه روستایی تیرانچی و 85 آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان آزمون گرفت.


گفتنی است نتایج آزمون 14 آذر ماه در سایت فنی و حرفه ای قابل مشاهده می باشد و افراد پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند از 28 آذر تا 10 دی در آزمون عملی شرکت نمایند.
قابل ذکر می باشد که در 8 ماهه اول سال 94، 2 هزار و 774 نفر در آزمون های کتبی در شهرستان شرکت کرده اند که تعداد هزار و 652 نفر از این افراد پس از انجام آزمون های عملی موفق به اخد گواهینامه مهارت شده اند.