برخی مشکلات شهرستان، مشکلات استانی است

ارسال در خبر و گزارش

ماز عبادی- سیاسی این هفته خمینی شهر به امامت آیت اله رحیمی اقامه شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه برخی از مشکلات شهرستان را مشکلات استانی دانست و خطاب به مسوولان استان گفت: برخی مشکلات این شهرستان به مدیران استان مربوط می شود و نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. باید از نظر نیرو و امکانات حمایت کنید تا این شهرستان بتواند جلوی برخی معضلات که معضلات استانیست را بگیرد. رفع بعضی ضعف ها مخصوصا در برخی محلات شهر حمایت استانی را می طلبد.

 
وی با تبریک هفته بسیج، بسیج را یک تفکر دانست و گفت: انسان هایی که دارای این تفکرند، بسیجی نام دارند. همین تفکر انقلاب اسلامی را پیروز کرد و توانست 8 سال جنگ تحمیلی را مدیریت نماید. ملاک جنسیت و سن و شغل نیست بلکه معیار تفکر است. باید تفکر بسیج را در ادارات، دانشگاه، مدارس و حوزه تعریف نماییم. این تفکر یعنی موفقیت و پیروزی، خوار شدن دشمن، حفظ استقلال و آزادی.

نماینده ولی فقیه با اشاره به آیه 159 سوره انعام «إِنَّ الَّذينَ فَرَّقُوا دينَهُمْ وَ کانُوا شِيَعاً...» گفت: نبی اکرم(ص) اینان را  همان بدعت گزاران می داند که توبه آنان پذیرفته نیست و در حدیثی از ایشان به سگهای جهنم تعبیر می کند. بدعتهایی وارد دین کرده اند مانند صوفی گری. یا همین حجله حضرت قاسم(س) که در واقع ظلم به اهلبیت(ع) است که باید در قیامت پاسخگو بود. اگر علمای اسلام نبودند تا حال چیزی از دین باقی نمانده بود.