جای پای بسیج همه جا دیده می شود

ارسال در خبر و گزارش

نمایشگاه سواد رسانه ای، افتتاح کانون بسیج رسانه، همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با حضور طلایه داران اقتصاد مقاومتی، برگزاری گفتمان های اقتصاد مقاومتی، نامگذاری پنجمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، خانواده و سبک زندگی»، پیاده روی خانوادگی و... از جمله برنامه های تازه ایست که امسال به مناسبت هفته بسیج توسط سپاه پاسداران شهرستان اجرا خواهد شد. به گزارش خبرنگار فرصت، فرمانده سپاه پاسداران خمینی شهر در نشست خبری که در دفتر این فرماندهی صبح امروز برگزار شد، از اجرای 135 برنامه گوناگون در این هفته خبر داد. سرهنگ مرادی شعار محوری امسال بسیج را «بسیج دست قدرت خداست» عنوان کرد و افزود: رویکرد برنامه های امسال ما به این مناسبت بصیرت افزایی و روشنگری جامعه خواهد بود.


وی که در جمع خبرنگاران شهرستان سخن می گفت، در خلال سخنانش به اجلاسیه ای که قرار است سال آینده توسط کنگره سرداران و 2300 شهید خمینی شهر برگزار شود اشاره ای کرد و گفت: این اتفاق مهم برای اولین بار است که در این شهر رخ خواهد داد و شاید دیگر هرگز تکرار نشود و از همین رو حضور همه شما را در صحنه برای ادای دین به شهدا می طلبد. وی در رابطه با مکان برگزاری این اجلاسیه نیز گفت: سوله چند منظوره ای در حال ساخت داریم که اجلاسیه را هم همان جا برگزار خواهیم کرد. این سوله با سه هزار متر زیربنا بسیاری از نیازهای شهرستان را در زمینه برگزاری همایش های بزرگ پاسخ خواهد داد.


فرمانده سپاه خمینی شهر با تاکید براینکه بسیج خود یک رسانه خیلی قوی است که می تواند افکار عمومی را هدایت کند، بسیج رسانه را که به زودی آغاز به کار خواهد کرد نقطه اتصال رسانه های شهرستان دانست و گفت: یکی از اهداف راه اندازی این کانون هم افزایی رسانه های شهرستان است.


سرهنگ مرادی در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه آیا این کانون خواهد توانست در مقابل هجمه های گاه و بی گاه رسانه های سراسری به خمینی شهر موثر واقع شود، گفت: اساسا یکی از اهداف تشکیل این کانون همین است.


وی در پاسخ سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه میزان نفوذ بسیج را در میان مردم چقدر می داند، گفت: در حال حاضر بسیج خیلی فراگیر شده و جای پایش در همه جا دیده می شود.