استاندار اصفهان به خمینی‌شهر سفر می‌کند / نگاه مثبت و اثرگذار استاندار به خمینی‌شهر

ارسال در خبر و گزارش

محسن صرامی در گفت€Œوگو با خبرنگار فارس در خمینی €Œشهر با اشاره به اینکه در حاشیه جلسه شورای برنامه €Œریزی استان به صورت رسمی و برای دومین بار در طول دو ماه گذشته از استاندار اصفهان درخواست شد به منظور بررسی مشکلات شهرستان به خمینی€ Œشهر سفر کنند، گفت: استاندار اصفهان وعده دادند بعد از سفر شهرستانی به گلپایگان سفر تیم مدیریتی استان و استانداری به خمینی€ Œشهر برنامه€ Œریزی و اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه درخواست و تقاضا از استاندار برنامه €Œریزی برای سفر شهرستانی مدیران استان به خمینی €Œشهر است، افزود: در دو سال گذشته همیشه استاندار اصفهان به شهرستان خمینی€ Œشهر نگاه مثبت و اثرگذاری داشته€Œ اند.

 

نماینده مردم خمینی €Œشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می €Œکنیم با همکاری مسئولان شهرستان در این سفر مهم€Œترین مطالبات مردم خمینی €Œشهر در طی بازدیدهای میدانی بررسی شود، بیان کرد: تکمیل بیمارستان منظریه، جاده کمربندی جدید، تعیین تکلیف بلوار آزادگان، تسریع در راه اندازی شهرک€Œ های صنعتی خمینی €Œشهر مورد تأکید و بازدید استاندار قرار خواهد گرفت.

 

صرامی با بیان اینکه شهرستان خمینی €Œشهر برای توسعه اشتغال€Œزایی نیازمند نظر مساعد شخص استاندار اصفهان است، تصریح کرد: تقویت و توسعه بخش گردشگری شهرستان با بازدید از منطقه گردشگری لادر، برج €Œهای کبوتر ولاشان، پارک جنگلی شهر اصغرآباد، طرح مهم€Œترین مطالبات شهرداری€ Œها و شوراهای اسلامی شهرستان از جمله برنامه €Œهای سفر استاندار به خمینی€Œ شهر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در صورتی که مسئولان شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان آمادگی افتتاح پروژه جدیدی را داشته باشند، افتتاح این طرح€Œ ها با حضور استاندار اصفهان برنامه €Œریزی می €Œشود، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان برنامه €Œریزی خوبی برای سفر استاندار به خمینی €Œشهر داشته باشیم.

 

نماینده مردم خمینی €Œشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد دارم حضور شخص استاندار اصفهان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و نماینده رئیس جمهور به حل مشکلات مردم و رفع موانع شهرستان کمک زیادی خواهد کرد، گفت: با سابقه€Œ و تجربه€Œ ای که از شخص استاندار به عنوان یک فرد اجرائی و آگاه به مسائل استان سراغ داریم، صدور دستورات به مجموعه مدیریتی استان می€ Œتوانند به تسریع در حل مشکلات شهرستان کمک زیادی کند.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی سفرهای شهرستانی استاندار به همراه مدیران اثرگذار استان تسریع در روند امور اداری و قانونی شهرستان €Œها و همچنین حل مشکلات به صورت میدانی صورت می€Œ گیرد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا حضور مدیران اثرگذار استان به همراه استاندار اصفهان برنامه€Œ ریزی و مورد تأکید قرار بگیرد.

 

صرامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری بین مسئولان شهرستان تمام اهداف مورد نظر در سفر شهرستانی استاندار به خمینی €Œشهر محقق شود.