توجه ویژه به شهرستان ها از اهداف راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال در خبر و گزارش

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: توجه ویژه به شهرستان‌ها از اهداف راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تقویت فرهنگ عمومی و استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت‌های موثر در شهرستان‌ها است.

به گزارش فرصت آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی در نشست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در شهرستان خوانسار افزود : راهبردی و مدیریت نظارت وظیفه اصل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برای تقویت نگاه‌ها به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با رویکرد تعاملی و تعیین ارتباطات با مجموعه های فرهنگی حرکت کرد.

وی اضافه کرد در حوزه فرهنگ مدیریت آمرانه جواب نمی‌دهد باید با مدیریت مطلوب کار فرهنگی انجام داد چرا که فرهنگ با روح افراد سرو کار دارد و تاثیرگذاری بواسطه مدیریت برقلوب شکل می گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با اشاره به واقعه دردناک منا و جان باختگان این حادثه غم‌انگیز از برپایی همایش ادبی و هنری با موضوع لبیک‌گویان خبرداد و گفت: در این فراخوان شاعران وهنرمندان با حضور همه جانبه ضمن ابراز همدردی با دغداران و خانواده‌های جان باختگان در ماندگاری این فاجعه بزرگ با زبان هنر نقش ایفا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی مقوله پژوهش را نیز لازمه کار فرهنگی دانست و گفت : ساماندهی پژوهش‌های فرهنگی شهرستان‌ها مورد انتظار است و روسای ادارات با مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها در ماندگار کردن فرهنگ و هنر شهرستان خود پیشگام باشند.

گفتنی است نشست یک روزة رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مدیر کل هفتم مهرماه در سالن اجتماعات شهرداری خوانسار برگزار شد.