عملکرد نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر مطلوب بوده است

ارسال در خبر و گزارش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهرنیز درمراسم صبحگاه مشترک نیروهای نیروهای نظامی و انتظامی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه با همکاری اعضاء شورای تامین و مسئولین شهرستان خمینی شهر تعامل و همکاری خوبی را با نیروی انتظامی شهرستان شاهد بودیم.
سرهنگ خسرو احمدی با تاکید براینکه وضعیت امنیتی و انتظامی شهرستان خمینی شهر در شرایط مطلوبی قرار دارد گفت:در شش ماهه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته نه تنها شاهد افزایش جرائم خشن در شهرستان نبودیم بلکه در حدود 20 درصد جرائم کاهش داشته ایم .
سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه مردم شهرستان از نیروی انتظامی انتظار برخورد قاطع وکاهش جرائم رانندگی دارند گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام در ششه ماه اول امسال شاهد کاهش ده درصدی تصادفات بودیم .
وی خاطر نشان کرد: درسایر جرائم و مخصوص جرائم امنتیتی ما شاهد کاهش آمار بویدم و شهرستان در این بخش در شرایط مطلوبی قرار دارد .
فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: تغییر روی کرد وعملکرد نیروی انتظامی ازعملکرد پلیسی وانتظامی به آموزشی وارشاد ونتایج مثبت و مطلوبی را به همراه داشته ، اثراث مطلوب این تغییر روی کرد در جامعه به خوبی آشکار و قابل تقدیر است .


احمد رضوانی با تبریک این هفته به دمجموعه فرماندهی و نیروی های انتظامی شهرستان گفت: باید تلاش کرد تا آثار این تغییر روی کرد درجامعه حفظ و تقویت شود درشرایط کنونی و مشکلات موجود زحمات سبز پوششان نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست .


فرماندارخمینی شهر گفت: همه ما کاملا واقف و مطلعیم هستیم فرماندهی ومسئولین مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان خمینی شهر در همه های عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، قضائی و برخورد با متخلفین برای حفظ آرامش و حفظ امنیت شهرستان همکاری خیلی خوبی با شوراء تامین شهرستان داشته ودارند.
وی افزوذ: نیروهای انتظامی شهرستان در همه برنامه های شهرستان اعم عزاداری ایام محرم وصفر ، جشن های عروسی و اعیاد و مناسبتهای مذهبی وبرنامه های متنوع شهرستان حضوری فعال و شبانه روزی داشته و حافظ امنیت و نظم می باشند و عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده اند .


امام جمعه خمینی شهر در ادامه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی امنیت کشورما در دنیا استثناء و منحصر بفرد می باشد امروز شرایط خدمت برای خدمتگذاران محیاست ،نیروهای نظامی و انتظامی به مردم اثبات کردند جزء نیروهای حکومت صالحان هستند.


آیت اله عباس رحیمی با بیان اینکه وظیفه امروز زمینه سازی برای ظهور و تشکیل حکومت صالحان می باشد گفت: به لطف الهی نظام جمهوری اسلامی زمینه تشکیل حکومت اسلامی را فراهم کرده است در شرایط کنونی امنیت کشورما در دنیا استثناء و منحصر بفرد می باشد.


وی در ادامه گفت: کوتاهی در انجام وظیفه و بی توجهی به حقوق ملت و مردم باعث می شود به وظیفه اصلی خود عمل نکنیم .
وی با تاکید براینکه همه بخش جامعه با ید اصلاح وسالم سازی شود امنیت اخلاقی جامعه بخش از حکومت صالحان است گفت:
در جامعه امروزنباید شاهد نامنی ورشد فساد اخلاقی، گشترش مواد مخدر ، مفساد اجتماعی باشیم ،نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی خط اول جبهه مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی در کشورهستند ، نیروهای انتظامی و امنیتی با اهداء جان و زمان بلاعث سالم ماندن جامعه می شوند .
امام جمعه خمینی شهر با تاکید براینکه نیروهای انتظامی و امنیتی صالح جزء نیروهای حکومت صالح محسوب می باشند گفت: ف

رماندهان و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی باید در مسائل معنوی و اخلاقی و آداب اجتماعی وتقواء ازهمه نظر نمونه والگوباشند.
وی با تاکید براینکه تقوای معونیت روحی و اخلاقی نیروهای انتظامی و نظامی باید از همه اقشار جامعه و مردم بیشتر ونمونه باشد گفت:مقام معظم رهبری ، شهداء ومردم جامعه از نیروهای نظامی وانتظامی انتظاردارند که جزء نیروهای صالح کشور باشید.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس نیزدر این مراسم با تاکید براینکه باید به مسئولین و نیروهای انتظامی خدا قوت گفت: بهترین درجه از خدمتگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی درجه و جایگاه سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری می باشد .


ومحسن صرامی با بیان این سربازی نظام و ولایت فقیه نعمت الهی می باشد که شامل هرکسی نمی شود باید شکرگذار و قدران آن باشد گفت: نیروی انتظامی ما به عنوان یک نهاد خدمکتگذار صادقانه وبی ریا در خدمت آرمانها انقلاب ونظام ومردم بوده است و توانسته نقش خود برا اساس شرح وظایفی تعیین شده به خوبی ایفا کند .
وی افزوذ: خدمات مسئولین ونیروهای انتظامی شهرستان از دید مردم شهرستان پوشیده ومخفی نیست خوشبختانه درسالهای گذشته ما شاهد نظم و آرامشی مطلوبی در شهرستان بودیم از این رو همه ما باید قدردان زحمات مجموعه فرماندهی و نیروی های انتظامی شهرستان باشیم .


در انتها این مراسم از تعدادی از فرماندهان ، مسئولین و نیروهای نمونه نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر تجلیل به عمل و تقدیر شدند .