اعتبارات تملک دارایی خمینی شهر نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافت

ارسال در خبر و گزارش

جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان با حضور فرماندار، معاونت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان، امام جمعه موقت و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از پایگاه خبری فرمانداری شهرستان و شهرداری درچه، در این جلسه اولويت بندي طرح های عمراني شهرستان از محل اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي استان مشخص و تصويب شد.


فرماندار شهرستان طی سخنانی در جلسه مذکور با اشاره به دستورالعمل ابلاغی اعتبارات گفت: دستور العمل الزاماتی دارد که اولویت را به طرح های نیمه تمام می دهد لذا با وجود آنها شروع طرح های جدید ممنوع می باشد. رضوانی پرداخت دیون را اولویت بعدی اعلام کرد و گفت: هزینه در منابع آب کشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ در اولویت می باشد.


وی احداث ساختمان های جدید و یا الحاق به ساختمان های موجود را ممنوع اعلام کرد و افزود: اداراتی که تعمیرات دارند بهتر است مناسب سازی را در دستور کار خود قرار دهند و شرایطی جهت رفاه حال مراجعان معلول در نظر بگیرند. فرماندار در ادامه سخنان خود گفت: در سال 1393 بیشترین تخصیص اعتبارات در شهرداری خمینی شهر، شبکه بهداشت و درمان و اداره راه و شهرسازی صورت گرفته و امیدواریم در سال 1394 هم مابقی ادارات نسبت به جذب اعتبارات بیشتر فعال شوند. رضوانی میزان اعتبارات تملک دارایی سال 94 را نسبت به سال 93 باحدود 10 تا 11 درصد کاهش اعلام کرد و افزود: تملک دارایی امسال 7 میلیارد و 334 میلیون تومان و اعتبارات ماده 180 نیز 5 میلیاردو 350 میلیون تومان است لذا در جمع کلی تقریبا 13 میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی شهرستان اختصاص یافته است.