خیّران خمینی شهری بیش از 20 زندانی را آزاد کردند

ارسال در خبر و گزارش

روز گذشته جمعی از خیّران خمینی شهری که به همراه چند خیّر از دیزیچه میهمان برنامه «یک شهر ضیافت» شبکه اصفهان بودند، 29 نفر زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، برای آزادی این تعداد زندانی جمعا مبلغ 250 میلیون تومان نیاز بود که از این میزان 140 میلیون را خیرین خمینی شهر، 60 میلیون را خیرین دیزیچه و مابقی را ستاد دیه تقبل کرد. بر اساس همین گزارش، 25 نفر از این زندانیان خمینی شهری و بقیه اهل دیزیچه بودند.


علاوه بر 200 میلیونی که خیرین جمعا پرداختند، یکی از خیرین خمینی شهری به تنهایی مبلغ 28 میلیون تومان برای آزادی زندانی دیگری به غیر از این 29 نفر پرداخت نمود.


گفتنی است برنامه «یک شهر ضیافت» که در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 19:15 به مدت 70 دقیقه و به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می شود، در هر برنامه تعدادی از خیرین یا شرکت هایی که تمایل به کمک به آزادی زندانیان غیرعمد دارند را به برنامه دعوت کرده و هر بار تعدادی از زندانیان آزاد می شوند و در پایان در قفس باز شده و یک کبوتر آزاد می شود. دو روز پیش مهدی عبدالوند قهرمان خمینی شهری جهان در رشته مچ اندازی از میهمانان این برنامه بود و قول داد که برای زندانیان آموزش مچ اندازی بگذارد.