صاحبان قلم خوب، مفید و وحدت آفرین بنویسند

ارسال در خبر و گزارش

روز قلم، قضیه توافق هسته ای، بزرگداشت علامه امینی و روز قدس از جمله مطالبی بود که امام جمعه خمینی شهر در نماز جمعه شانزدهم ماه مبارک رمضان به آن پرداخت.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته با اشاره به 14 تیرماه روز قلم گفت: قلم اینقدر ارزش دارد که خداوند در قرآن به آن قسم خورده است. صاحبان قلم خوب، مفید و وحدت آفرین بنویسند. تفرقه افکن ننویسند. قداست قلم را حفظ نمایند. در آستانه انتخابات مجلس اگر روزنامه ها قلم هایشان را کنترل نکنند، کشور را به آتش می کشند. در این شرایط بحرانی مراقب وحدت جامعه، انسجام ملی و اصول انقلابی باشند.


استاد حوزه و دانشگاه قضیه توافق هسته ای را به مسابقه فوتبال تشبیه کرد و گفت: دیگر توافق برد برد نیست بلکه بحث عزت ملی و استقلال در میان است.
وی با اشاره با 12 تیر 1367 سالگرد سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس و قتل عام حدود 300 نفر توسط ناو آمریکایی گفت: ملت ایران آمریکا را خوب

می شناسد که می گوید مرگ بر آمریکا. او از هیچ جنایتی ابا ندارد.


خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به بزرگداشت علامه امینی گفت: حوزه های علمیه باید چنین شخصیت هایی را تربیت کند؛ شخصیتی خدمتگزار به جهان تشیع و امامت که خدمتی بی نظیر کرد و منحصر به استاد مطهری و شهید بهشتی نشود.


امام جمعه خمینی شهر در پایان با اشاره به روز قدس گفت: جمعه هفته آینده به دو جهت «قدر» است هم به خاطر روز 23 ماه مبارک و هم به خاطر روز قدس که انشاءا... در این شرایط حساس فعلی و قضیه هسته ای در راهپیمایی این روز از ساعت 10 صبح در پایگاه های بسیج به طرف میدان امام(ره) و مصلای نماز جمعه قربه الی ا... شرکت نمایید.