افتتاح رسمی درمانگاه آدریان یک سال پس از کلنگ زنی

ارسال در خبر و گزارش

درمانگاه حضرت قائم (عج) آدریان که عملیات احداث آن خردادماه سال گذشته آغاز شده بود، 12 خرداد امسال همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) با حضور دکتر اصغری رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، عملیات احداث این ساختمان سه طبقه همراه با چهار واحد تجاری در آبان ماه سال گذشته و در عرض شش ماه و به دست یکی از خیّران آدریان پایان یافت و از همان زمان با استقرار کارکنان بهداری محل و همچنین چند پزشک کار خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرد.


این خیّر آدریانی با اعلام این خبر که درمانگاه تخصصی و داروخانه به بخش خصوصی واگذار شده، گفت: در حال حاضر پزشکانی با تخصص مغز و اعصاب، عفونی، ارتوپد، دندانپزشک و زنان در این درمانگاه مشغول به کار هستند و به زودی یک متخصص اطفال نیز به این جمع اضافه خواهد شد.


حسین رضایی در ادامه گفت: در روز افتتاح، دو درخواست کتبی یکی تامین تجهیزات آزمایشگاه و سونوگرافی و همچنین صدور مجوز دی کلینیک را به دکتر اصغری تحویل دادیم.


وی هزینه احداث این ساختمان با 1800 متر مساحت و 1100 متر زیربنا را تا کنون حدود 800 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: به غیر از 160 میلیون تومانی که شبکه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت کرد، بقیه را خیّران تامین نمودند و برای تکمیل کامل ساختمان 200 تومان دیگر نیز نیاز داریم.


گفتنی است در آیین افتتاح رسمی این درمانگاه، اهالی محل و تعدادی از مسوولان شهرستان از جمله صرامی نماینده مجلس و دکتر باقری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز حضور داشتند.