هیات شورای عالی استان های کشور به خمینی شهر آمد

ارسال در خبر و گزارش

بعدازظهر دیروز هیات شورای عالی استان های کشور به همراه هیات شورای استان اصفهان با حضور در خمینی شهر بعد از بازدید از منطقه گردشگری لادر با اعضای شورای شهر، فرماندار و شهردار خمینی شهر دیدار کردند و پیرامون مشکلات شورای شهر و حمایت مورد نیاز شورای عالی کشور و مسوولین دولت بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس شورای عالی استان های کشور در بازدید خود از منطقه گردشگری لادر گفت: در بازدیدی که از منطقه گردشگری لادر داشتم شاهد یک فعالیت جهادی از طرف شهرداری ومسوولین شهرستان برای حمایت از توسعه این منطقه و در جهت تامین رفاه و آسایش مردم بودم.

 1 2
غلامرضا بصیری پور در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین با اشاره به بازدید و برگزاری جلسه مشترک با شورای شهر و مسوولین شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: طرح تعامل بین بخشی بین شورای های استانها با شورای عالی کشور و طرح تعامل شورای یاران با دولت در دستور کار برنامه شورای عالی استانها برای سال جاری می باشد.


وی افزود: سفرهای استانی شورای عالی استان ها کمک زیادی به بهبود کیفت عملکرد شوراها در همه بخش ها می کند.
وی بیان داشت: سفرهای استانی هیات عالی شورای استان ها به منظوراستفاده هر چه بهترازنظرات اعضای شورای های شهرهای کشور و استان های مختلف برنامه ریزی و اجرا می شود.

IMG 3222
بصیری پور با اشاره به اینکه در سطح کشور در حدود 117 هزار عضو در 38هزار شورای شهر و روستا فعالیت دارند گفت: اعضاهای شورای شهر و روستا با سابقه و تخصص های متنوع و مختلف درحال فعالیت هستند و تلاش ما این است که از ظرفیت و توان این افراد در سطح کشور به بهترین شکل استفاده کنیم تا پویاتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
رییس شورای عالی استانهای کشور با اشاره به اینکه در طول سه دوره در شورای شهر فعالیت و تجربه دارم، گفت: جمع بندی انجام شده نشان می دهد که دوره های دوم وسوم شورای شهر نسبت به دوره های دیگر موفق ترعمل نموده اند.

IMG 3247
وی تاکید کرد: هرگونه تغییر درساختار دوره های آینده شوراهای کشورمنوط به تصمیم گیری تعامل دولت و با مجلس می باشد.