بهره برداری از مرکز اهدای خون خمینی شهر تا دو ماه دیگر

ارسال در خبر و گزارش

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان از مرکز انتقال خون شهرستان خمینی €Œشهر بازدید کرد. به گزارش خبر نگار فرصت، مهدی حریری گفت: مرکزثابت اهدای خون شهرستان خمینی€Œ شهر با حمایت مالی یکی از خیرین خمینی شهر در پنح طبقه و در زمینی به مساحت 200متر بنا شده و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی افزود این مرکز که با کمک مسوولان شهرداری و شورای شهر خمینی€Œ شهر تامین زمین آن فراهم شده، تا دو ماه دیگر افتتاح و به بهره €Œبرداری می €Œرسد.

IMG 3259
مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان افزود: صمدی خیر خمینی€Œ شهری بیش از 600 میلیون تومان برای ساخت این مرکز تاکنون هزینه کرده است.


وی ادامه داد: تلاش می€Œ کنیم با حمایت مسئولان استانداری و سازمان انتقال خون کشور تجهیزات فنی و آزمایشگاهی و نیروی انسانی این مرکز تامین شود، حریری با اشاره به نیاز مرکزبه هشت نفر نیروی متخصص و کارشناس علوم آزمایشگاهی و پرستاری اظهار امیدواری کرد: با وجودبه محدویت در به€Œکارگیری نیروهای جدید سازمانی با کمک مسئولان شبکه بهداشت و درمان خمینی€Œشهر تعدادی از نیروهای مورد نیاز تامین و مابقی از ظرفیت موجود سازمان انتقال استان به€Œ کار گرفته شوند تا در آینده نزدیک مرکز انتقال خون شهرستان خمینی€Œ شهر به یک مرکز تهیه و توزیع فرآورده€Œ های خونی استان تبدیل شود.


گفتنی است مردم خمینی شهراز پیشگامان اهدای خون به ویژه در ایام محرم هستند و ستاد مردمی اهدای خون در شهرستان سالهاست برای دایر شدن چنین مرکزی در شهرستان تلاش می کند.