دولت میراث دار 77 هزار طرح نیمه تمام است

ارسال در خبر و گزارش

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: دولت یازدهم میراث دار 77 هزار طرح نیمه تمام است که به اعتباری بالغ بر 480 هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مسعود سلطانی فر عصر چهارشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به طرح های نیمه کاره زیادی که توسط دولت های گذشته کلنگ خورده است، گفت: بیشتر طرح های نیمه تمام و به زمین مانده بدون مطالعه و کارشناسی بوده است.

سلطانی فر تاکید کرد: رییس جمهوری تاکید دارند که هیات دولت روی طرح های نیمه تمام تمرکز کنند تا این طرح ها تکمیل شود. وی با تاکید براینکه از ماه ها قبل از سفرهای استانی، مسائل و مشکلات هر استان و شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: در جلسات ویژه استان اصفهان چهار محور تامین آب استان، مشکلات حوزه کشاورزی، بهداشت و درمان و رونق گردشگری در اولویت اقدامات سفر استانی رییس جمهور قرار دارد.

رییس سازمان میراث فرهنگی کشور با تاکید براینکه بررسی مشکلات گردشگردی و میراث فرهنگی در اولویت مصوبات هیات دولت قرار دارد، گفت: صنعت گردشگری یکی از فعال ترین بخش های در آمدی استان اصفهان است و دولت نگاهی وِیژه به این بخش دارد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه با دستور شخص رییس جمهور اعتبارات خیلی خوبی برای مرمت و بازسازی اماکن و آثار تاریخی و میراث فرهنگی در نظرگرفته شده، گفت: به دستور رییس جمهوری مقرر شد از تسهیلات بانکی کشور برای حمایت از صنعت گردشگری شهرهای استان اصفهان به غیر از مرکز استان استفاده کنیم .