مسلمانان هشیار باشند که جنگ های صلیبی میان آنها و مسیحیان درنگیرد

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مردم خمینی شهر که هفته گذشته از طریق تریبون نماز جمعه، بخش خبری شبکه 5 سیما و ارسال پیامک از اقامه نماز باران مطلع شده بودند، زن و مرد، پیر و جوان و خرد و کلان در صفوفی منظم پیش از نماز جمعه به اقامه نماز باران پرداختند. امام جمعه در خطبه های مشترک نماز جمعه و نماز باران با اشاره به اینکه اقامه نماز باران هنگام بروز خشکسالی دستور دین اسلام و ائمه اطهار (ع) است، گفت: انتظار ما این بود که بزرگان و علمای اصفهان در برگزاری نماز باران پیش قدم شوند. رحیمی افزود: امیدواریم خداوند با دعای خیر مردم و نمازگزاران رحمت الهی خود را بر سر ما نازل کند.


نماینده ولی فقیه در ادامه با تاکید بر اینکه توطئه جدیدی در راه است، اظهار کرد: امریکا و اسرائیل هر دو شیطانند و یقینا حوادث کشتار درکشور فرانسه با برنامه ریزی شیاطین بزرگ وکوچک اجرا شده است.


وی با تاکید بر اینکه دشمنان دین اسلام از هر راهکاری حتی انتشار جنایات داعش و تصاویر قمه زنی برای ایجاد اسلام هراسی استفاده می کنند، افزود: شیطنت و توطئه کشورهای غربی ادامه دارد و مسلمانان و شیعیان جهان باید هوشیار و بیدار باشند تا جنگ صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان به وجود نیاید.