بافت اصلی رهنان پس از الحاق به اصفهان تغییری نکرده است

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرگزاری فارس ، غلامحسین صادقیان در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی این شهر از فرهنگسرای دانش با اشاره به اینکه منطقه رهنان در سال‌های گذشته جزئی از خمینی‌شهر بوده است، اظهار کرد: اما این منطقه طی یک دوره 10 ساله به شهرستان اصفهان ملحق شده است.
وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع فشار بسیاری روی تمام مباحث از جمله آموزش و پرورش، ساخت و ساز‌های شهری و موارد دیگر ایجاد شد، اضافه کرد: بافت رهنان به صورتی بود که چهار محله اصلی داشته است.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بافت اصلی رهنان از نظر بحث‌های خدماتی و موارد دیگر تغییری نکرده است، تصریح کرد: وضعیت مکان فرهنگ سرای دانش از نظر جا‌نمایی و مخاطب مشکل دارد.
وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه مشخصی برای جانمایی مراکز فرهنگی در مناطق اصفهان ندارد، ادامه داد: تمام مراکز فرهنگی در منطقه رهنان از نظر جا‌نمایی دارای مشکل هستند.
صادقیان با بیان اینکه منطقه رهنان دارای فرهنگ خاص خود است، تاکید کرد: باید یک برنامه مشخص برای جانمایی مراکز فرهنگی در این منطقه تعریف و مشخص کرد.