افرادی که با هدف دریافت مجوز و چشمداشت وارد بسیج می شوند، بسیجی نیستند

ارسال در خبر و گزارش

داشتن لباس بسیجی برای یک بسیجی مخلص ملاک عمل نیست و باید مرام و روش اخلاص بسیجی در کشور تقویت شود. افرادی که با هدف دریافت مجوز و چشمداشت وارد بسیج می شوند، بسیجی نیستند.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله رحیمی در خطبه های این هفته تقوا را نشانه اصلی بسیجیان دانست و گفت: بسیج باید با تقوای خود در همه اقشار و بخش های جامعه فعالیت داشته باشند. بسیجیان ورزمندگان انرژی و توان خود را از توسل به درگاه الهی و ائمه اطهار دریافت می کردند، انرژی بسیجیان و رزمندگان ما در روح آنها جریان داشت به همین علت با دستهای خالی پیروز میدان بودند.


نماینده ولی فقیه ادامه داد: بسیجیان با خلوص نیت و اخلاص در عمل خود شگفتی آفریدند. هدف از تشکیل هفته بسیج خلوص نیت و عمل بسیجیان دوران مقدس در جامعه امروز ما احیا شود، جامعه امروز به بسیجیان مخلص نیاز دارد.


استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز انقلاب و مقام معظم رهبری امیدشان به بسیج و بسیجیان است و همه اقشار جامعه باید احساس مسؤولیت خود را در مواقع حساس و مورد نیاز نشان دهند. بسیجیان مخلص ما با اخلاص عمل خود بدون هیچ چشمداشتی با امام و رهبر انقلاب بیعت کرده‌اند.


حاج آقا رحیمی هشدار داد: فتنه‌گران در تلاش هستند مانند انتخابات سال 88 مشکلات مشابه را برای انتخابات سال آینده مجلس تکرار کنند. همه ما باید نسبت به اتفاقات آینده کشور مراقبت کنیم و هوشیار باشیم. فتنه‌گران به دنبال بر هم زدن امنیت و نظم حاکم امروز در کشور هستند. با توجه به خطرات داعش، گروه‌های تکفیری و فتنه‌گران، همه اقشار جامعه به ویژه بسیجیان باید هوشیار باشند.


امام جمعه در پایان خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: انتظار داریم ثابت قدم باشند و از حق مسلم کشورمان دفاع کنند. با شناختی که از غربی‌ها و سران کشور آمریکا سراغ داریم آنها از مواضع خصمانه خود در قبال نظام ما کوتاه نمی‌آیند و به هیچ عنوان حاضر نیستند حق مسلم نظام و انقلاب به دست ما برسد.