اطعام مردم باید همراه با اکرام باشد

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، محسن صرامی با پیشنهاد تعیین یک روز به عنوان روز برافراشته شدن پرچم شیعه در خمینی شهر بدون مسائل حاشیه ای گفت: بیاییم هم عزاداری های سنتی خود را داشته باشیم هم اتحادی از شیعه را در خمینی شهر نشان دهیم. چیزی مانند عزاداری زنجان یا مشهد اردهال.


حجت الاسلام فقیهی رییس سازمان تبلیغات استان از دیگر سخنرانان این همایش نیز در ادامه به نحوه اطعام کردن عزاداران در هیئات مذهبی انتقاد کرد و گفت: اطعام باید همراه با اکرام باشد. باید نظم و ترتیب و همچنین بهداشت رعایت گردد. وی همچنین بر برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان در مراسم مذهبی تاکید کرد.


در ادامه نیز کارشناس نیروی انتظامی شهرستان در مسائل اجتماعی گفت: در جهان 203 فرستنده فعال ماهواره وجود دارد که 100 ماهواره در فضای ایران به فعالیت مشغولند. وی با نام بردن از شبکه هایی مثل الزهرا، فدک، امام حسین(ع) و...که به نام دین تیشه به ریشه اسلام می زنند، از مسوولان هیئات خواست که این مسائل را به مردم گوشزد کنند.


گفتنی است در این همایش که مسوولان شهرستان از جمله شهردار و رییس اداره اطلاعات نیز در آن حضور داشتند، گروه موزیک محله گارسله به اجرای برنامه پرداخت.