سخنان صریح نماینده

ارسال در خبر و گزارش

صرامی در این جلسه با بیان اینکه من دو سال است در برابر تخریب گروهی خاص سکوت کرده ام گفت: اینها به جز خودشان همه را کافر می دانند، اینها می گویند سعیدیان کافر است، علیرضایی کافر است، عابدی کافر است، سیدمحمود ابطحی کافر است، پورکاظم کافر است و ما فقط مسلمان هستیم.

 

وی افزود: فرمانداری ویژه در زمان من به نام خمینی شهر آماده بود همه مستنداتش آماده است ولی آقایان رفتند و با معاون سیاسی استاندار صحبت کردند و سرانجام فرمانداری ویژه به نجف آباد رفت. اینها منافع شهر را در نظر نمی گیرند.


محسن صرامی ادامه داد: من اعلام می کنم که شهرداران کوشک، اصغرآباد، درچه و خمینی شهر خوب هستند و دارند کار می کنند. زمان احمدی نژاد بود که ما باید خیابان تختی اصغرآباد را می ساختیم. آن موقع پول برای روستاها می آمد و ما دنبال این آقا و آن آقا بودیم. خیابان تختی الان وقت درست کردنش نبود. زمان احمدی نژاد و با آن پول ها می شد با یک چشمک این خیابان را درست کرد.


نماینده دردمندانه صحبت کرد
در این جلسه فرماندار حقیقی با اشاره به سخنان نماینده گفت: نماینده دردمندانه صحبت کرد و ما همه باید توجه داشته باشیم هر کس نماینده می شود همه باید کمک او کنیم.
وی افزود: ما باید مراقب باشیم برای تلاش ها و خدمت ها احترام قائل باشیم و در مسیر خدمت رسانی مزاحم کسی نشویم.


فرماندار گفت: من به استاندار هم گفتم خمینی شهر در کنار مذهبی بودن، نسبت به شهرهای دیگر تعداد نخبه زیادی دارد و این باعث افتخار ماست. وی در ادامه از برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر تشکر کرد.


خریداری ساختمان دانشگاه
در ادامه جلسه دکتر آروین رییس دانشگاه پیام نور خمینی شهر به اقدامات این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در سال 86 و در سه رشته آغاز به کار کرد. در ابتدا بخش اداری در فرمانداری و کلاس های آن در یکی از مدارس تشکیل می شد. بعد از مدتی خانه ای در بلوار منتظری اجاره و مجموعه دانشگاه به آنجا منتقل شد. با تلاش های نماینده و پیگیری های مستمر وی مکان فعلی با قیمت یک میلیارد و 850 میلیون تومان خریداری شد که با توجه به دوران تحریم کار بزرگی بود. هزینه این مجموعه تماما از تهران تامین شد و ما از دی ماه در اینجا مستقر شدیم.
آروین گفت: هم اکنون این دانشگاه با 700 دانشجو و در پنج رشته تحصیلی مشغول به فعالیت است.

 

ضرورت احداث کلانتری
در ادامه این جلسه آیت اله رحیمی امام جمعه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مشکلات منطقه جوی آباد اشاره کرد و گفت: وضعیت این منطقه حاد است و و یک راهکار به تنهایی فایده ندارد. حداقلش این است که در این منطقه و در منظریه کلانتری احداث شود.
در این جلسه دکتر یوسفی رییس دانشگاه پیام نور اصفهان به ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه در سطح استان پرداخت و گفت: ما هم اکنون 44 مرکز در سطح استان تحت پوشش خود داریم و علی رغم مشکلات مالی توانسته ایم اقدامات خوبی انجام دهیم.