این جاده همچنان در دست تعمیر است!

ارسال در خبر و گزارش

 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، یکی از ساکنان این محله می گوید: نیمه شب از فشاری که موج آب به درب خانه وارد می کرد، به خیال اینکه کسی در می زند، در را باز کردیم و متوجه شدیم که آب تا حدود یک متری دیوار بالا آمده است.

مراتب فورا به اداره آب گزارش می شود و اقدامات اداره جهت حل این مشکل آغاز می گردد. عملیات تعمیر لوله ها که به گفته مسوولان اداره آب تنها ایجاد یک شکستگی جزیی در آن باعث این همه هدررفت آب شده، 48 ساعت به طول می انجامد و مخابرات دستگرد و پست بانک واقع در این منطقه نیز دو روز کامل به تعطیلی کشیده می شود.


اما عملیات زیر سازی و روسازی لوله ها که زمان زیادی می برد، باعث تعطیلی 15 روزه کارگاه های واقع در این منطقه می گردد و جاده کاملا بسته می شود به گونه ای که تنها دسترسی محلی امکانپذیر بوده است.


اما حالا پس از گذشت نزدیک به دو ماه از این حادثه، جاده همچنان آسفالت نشده و گرد و خاک ناشی از عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین موجبات نارضایتی ساکنان این منطقه را فراهم آورده است. مسوول کارگاه لاستیک زنی واقع در این نقطه می گوید: لایه های خاک روی لاستیک های نویی که تولید می کنیم می نشیند و به تولیدات ما آسیب وارد می کند. یکی از مسوولان اداره آب در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت که تا یک ماه دیگر جاده تعمیر خواهد شد.

rahple

(دیوار ترک برداشته یکی از منازل مسکونی واقع در این منطقه)

اما خسارات ناشی از این حادثه فقط به همین مورد ختم نشده بلکه دیوارهای دو منزل مسکونی دچار ترک های شدیدی شده و همچنین 250 متر از دیوار کاهگلی گاوداری واقع در این نقطه هم به طور کامل تخریب شده است. صاحب این گاوداری همچنین مدعی شده که چند راس از گاوهای باردارش هم بر اثر این حادثه دچار سقط جنین شده اند.

gavdari

(دیوار تخریب شده گاوداری)

منابع محلی همچنین از آسیب دیدگی جدی یک خانم مسن بر اثر فشاری که دیوار در حال تخریب به او وارد کرده در ناحیه دنده هایش خبر می دهند.

افراد خسارت دیده همگی از اداره آب شکایت کرده اند و به گفته مسوولان این اداره به شکایت آنها پس از طی مراحل قانونی رسیدگی خواهد شد.


به گفته کارشناسان اداره آب عبور و مرور ماشین های سنگین از این خیابان که محل عبور لوله های آب و فاضلاب است باعث ایجاد شکستگی در لوله ها شده و این حادثه را به بار آورده است.
بر اساس همین گزارش، ساکنان همچنین از وجود تعدادی لوله شنی با قطر بسیار زیاد در بخشی از این خیابان که باعث ایجاد ناامنی شده و به پاتوق معتادان تبدیل شده است شکایت دارند.

 

(لوله های شنی کنار خیابان)

lole