کلنگ اولین خانه امید استان اصفهان در خمینی شهر به زمین زده شد+تصویر

ارسال در خبر و گزارش

 IMG 1876

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در گفتگو با فرصت با بیان اینکه در مدت یک سال این مرکزراه اندازی وتجهیز می شود گفت: خانه های امید با هدف ارائه خدمات فرهنگی واجتماعی به بازنشتگان کشوری وخانواده های آنها ساخته می شود.


ایراندخت عطاریان با بیان اینکه خانه های امید با رویکرد جدید ادامه فعالیت خواهند داد گفت: این مراکز به عنوان محلی برای اجتماع، ارائه خدامات درمانی بازنشستگان، کمک به اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان با دائر نمودن غرفه صنایع دستی راه اندازی می شود.


وی افزود: مراکز خانه امید در تمامی مراکز استان ها به جز استان اصفهان راه اندازی شده و رویکرد ما احداث مراکز جدید با کمک مسوولین شهرستان های مختلف درسراسر کشورمی باشد.
مدیرعامل سازمان صندوق بازنشستگی کشورخاطر نشان کرد: در نیمه دوم مهرماه پرداخت وام ضروری دومیلیون تومانی ویژه 200 هزار نفر از بازنسشتگان با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه شروع خواهد شد.


وی بیان اینکه کلیه خدمات درمانی بازنسشتگان با استفاده از بیمه طلائی از پرداخت هرگونه هزینه معاف بوده و رایگان است گفت: تلاش می کنیم درپرداخت هزینه ای خدمات پاراکلینک اعضاء صندوق نیز تسهیلات لازم بیمه ای درنظر گرفته شود.

IMG 1881
وی افزود:کلیه معوقات عقب افتاده به مبلغ یک هزارمیلیارد تومان مربوط پاداش قبل از سال 79 به صورت کامل تسویه شد گفت: پرداخت دومین و بزرگترین معوقه بازنشستگان صندوق به مبلغ هزار و 830 میلیارد تومان در ماه گذشته به صورت کامل پرداخت شده است.


وی بابیان اینکه 2 هزار و 500 نفر در شهرستان خمینی شهر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند، گفت: مهمترین برنامه ما برای نیم سال دوم امسال ارتقای سطح معیشت بازنشستگان می باشد. ما به دنبال دائمی شدن لایحه مدیریت خدمات کشوری هستیم و امیدواریم این لایحه برای تصویب به مجلس ارائه شود.


نماینده مردم خمینی شهرنیز در این رابطه گفت: مهمترین مشکل بازنشستگان عدم پیگیری مصوبات وابلاغ های کلان واستانی در مورد صندوق بازنسشتگان شهرستان می باشد ولی متاسفانه این پیگیری ها درشهرستان با مانع و چالش برخورد نموده است.

IMG 1951
محسن صرامی افزود: احداث مرکز رسیدگی به امور بازنشستگان کشوری در شهرستان به حل مشکلات این قشرو پیگیری لازم برای خدمات ابلاغی از طرف مرکز کشور واستان کمک بزرگی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار فرصت، زمین احداث مرکزخانه امید وِیژه قشر بازنشستگان کشوری در شهرستان خمینی شهر به مساحت 400 متر با حمایت وهمراهی وهمکاری شورای شهر و شهرداری خمینی شهر جانمائی شد ه ودر آینده ساخته خواهد شد.