نشست صمیمی امام جمعه با اصحاب رسانه

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش فرصت، این نشست به بهانه روز خبرنگار صبح امروز در دفتر امام جمعه و با حضور آیت الله رحیمی امام جمعه و خبرنگاران نشریات و پایگاه های خبری شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست آیت الله رحیمی به جایگاه قلم در اندیشه های اسلامی پرداخت و گفت: قلم و آنچه توسط قلم نگارش می شود چنان اهمیتی دارد که خداوند به آن قسم یاد کرده است.
وی به اهمیت رعایت تقوا، صداقت و حکمت در نگارش مطالب اشاره کرد و گفت: مطالب مندرج در نشریات باید پس از بررسی صحت خبر و براساس نیاز مخاطبان و مفید بودن آن برای جامعه باشد.


امام جمعه بیان نقاط ضعف و قوت مسوولان را از رسالت های مطبوعات دانست و تاکید کرد: بیان نقاط ضعف و قوت مسوولان یکی از وظایف رسانه هاست که البته این امر باید بدون هرگونه سیاه نمایی و اهانت صورت پذیرد و در عین حال همه باید توجه داشته باشند که شهر به آرامش نیاز دارد.


آیت الله رحیمی مقابله با تهاجم فرهنگی را یکی دیگر از رسالت های رسانه اعلام کرد و گفت: رسانه ها باید ترویج ارزش های اسلامی و مقابله با تهاجم رسانه های بیگانه را در دستور کار خود قرار دهند.


در این دیدار که با حضور اصحاب رسانه از نشریات فرصت، فرصت آنلاین، صبح اندیشه، کهندژ، رخصت و پایگاه خبری قلمکده همراه بود اصحاب رسانه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.