گروه های مافیایی مانع از پیگیری تونل کهندژ شده اند

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش فرصت آنلاین، در این جلسه محسن صرامی نماینده شهرستان با اشاره به موضوع تونل کهندژ گفت: در محلات خمینی شهر این شایعه وجود دارد که تونل زیرزمینی از محله کهندژ تا آتشگاه وجود دارد. نمی شود که برای همیشه این شایعات وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون گروه های مافیایی مانع از بررسی و تحقیق در این زمینه شده اند گفت: ما تصمیم گرفتیم با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در این زمینه پیگیری کنیم و یکبار برای همیشه مشخص کنیم این موضوع افسانه است یا تاریخ.


صرامی با اشاره به برگزاری 19 جلسه فشرده با مدیران استان و کشور در مدت دو هفته تعطیلات مجلس گفت: تلاش می کنیم مدیریت جهادی را در عمل به منصه ظهور و بروز بگذاریم.
آیت الله رحیمی امام جمعه شهر نیز با تبریک روز خبرنگار، از تلاش خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان تشکر کرد.


وی با اشاره به لزوم احداث مساجد مسکن مهر و مجتمع کارمندان گفت: این دو منطقه جمعیت زیادی دارند ولی هنوز فضای مناسبی برای اقامه نماز ندارند و وظیفه حاکمیت است که مساجد مورد نیاز مردم را تامین کند.


احمد حقیقی فرماندار نیز با اشاره به تشکیل ستادی برای ساماندی جوی آباد جدید گفت: این ستاد با حضور ارگانهای مختلف شهرستان و استان تشکیل شده و همه موظف هستند در این زمینه تلاش کنند.


در این جلسه مهندس تیموری رئیس جهاد دانشگاهی و مهندس پورکاظم مسوول کنگره شهدای خمینی شهر گزارشی از اقدامات مراکز تحت مدیریت خود ارائه دادند.