عده ای به نام مذهب دکّان باز کرده اند

ارسال در خبر و گزارش

 صداهایی پخش شود که مورد پسند آقا امام زمان(عج) نیست. عده ای به نام مذهب دکّان باز کرده اند، به نام امام حسین(ع) یا به نام امام زمان(عج)، مانند مدعیان دروغین که باید مراقب بود. جوانان باید حرکت کنند، باید محیط مدرسه و دانشگاه را پاک گردانند، امر به معروف و نهی از منکر کنید.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) گفت: این روز، روز مستضعفین هم نامیده شده است. مستضعفین اگر می خواهند موفق شوند باید دست در دست هم دهند. بی توجهی و بی تفاوتی استضعاف را بیشتر می کند.


استاد حوزه و دانشگاه به چند آیه در مورد مساله ظهور اشاره کرد و گفت: در آیه 9 سوره صف «هُوَ الّذی أرسَلَ رَسولَه بِالهُدی وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ...» خداوند اسلام را بر تمامی ادیان غالب می گرداند. تنها دینی که روی کره زمین مورد توجه مردم خواهد بود، دین اسلام است. در آیه 55 سوره نور نیز خداوند به مومنان وعده داده که «...لَیَستَخلِفَنَّکُم فِی الأرضِ...» به مؤمنان و صالحان خلافت می دهد و در نتیجه «...مِن بَعدِ خَوفِهِم أمناً...». یکی از نتایج ظهور حضرت، «امنیت» است. سومین آیه 105 سوره انبیا است «وَ لَقَد کَتَبنا فِی الزَّبورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ...» خداوند در کتب پیشینیان از جمله تورات و زبور وعده ظهور و حکومت جهانی صالحان را داده است. آیات دیگری هم در قرآن به این مساله اشاره دارد که در تمامی آنها کلمه «أرض» آمده است یعنی حکومت حضرت در تمام کره زمین جهانی خواهد بود.


نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور دانست و گفت: انقلاب اسلامی نشان داد اگر مردم حرکت کنند، می شود حکومتی تشکیل داد که طاغوت را شکست دهد.


خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به 27 خرداد روز جهاد سازندگی و تبریک به این قشر و کشاورزان زحمتکش گفت: امام خمینی(ره) در 27 خرداد سال 1358 دستور تشکیل جهاد سازندگی را برای رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده صادر نمود. امروز هم باید کار جهادی کنیم. مقام معظم رهبری در سال های اخیر بحث جهاد اقتصادی را مطرح نمود و امسال را هم مدیریت جهادی نامگذاری کرد. باید مشکل کمبود آب را حل نمود. از هدر رفتن آب جلوگیری کرد؛ مثلا آبیاری قطره ای را اجبار کرد یا بهداشت غذایی که از امور مهم کشاورزی است. چرا اینقدر سموم شیمیایی استفاده می شود؟