3 نفر دیگر از متهمان فراری جنایت خیابان باغبان دستگیر شدند

ارسال در خبر و گزارش

bazdashtساعاتی پیش خبرنگار فرصت آنلاین از یک منبع آگاه مطلع شد که سه نفر دیگر از متهمان فراری جنایت خیابان باغبان دستگیر شدند.

عباس ساداتیان معروف به حلوایی " و "علی صمدی معروف به علی سیاه"  و "اصغر عسگری " دارای سابقه شرارت، سه نفر از عاملان اصلی جنایت در خمینی شهر اصفهان هستند که با اخذ گزارشهای لازم و نظارت قاضی دادسرا و صدور دستورات قضایی مقتضی درحالی که قصد فرار از کشور را داشتند در زاهدان شناسایی و به دام پلیس افتادند.

شایان ذکر است این افراد با پیگیری های وسیع نیروهای انتظامی در تاریخ 1390/3/26 در مرز سیستان و بلوچستان و به همت پلیس آگاهی این منطقه به هنگام فرار از کشور دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با واحد مرکزی خبر اعلام کرد: از متهمان یک دستگاه خودرو پژو ، چند فقره چک و 10 عدد سیم کارت توقیف شد .

سردار سرتيپ 'اسماعيل احمدي مقدم' فرمانده ناجا روز چهارشنبه گذشته در زاهدان به خبرنگار ايرنا گفته بود: پليس بزودي اين متهمان فراري را دستگير و قوه قضائيه نيز برخورد قاطع و قانوني را با برهم زنندگان نظم و امنيت رواني جامعه خواهد داشت.

سرهنگ حسن ياردوستي فرمانده انتظامی خمینی شهر هم از مردم خواست تا با مامورين در شناسايي محل اختفاي مابقي افراد متواري همكاري كنند و اطلاعات خود را از طريق تماس با تلفن 110 در اختيار پليس قراردهند.

گفتنی است با دستگیری این سه تن شمار متهمان دستگیر شده جنایت مذکور به 8 نفر رسیده است.

قابل ذکر است به جهت اهمیت این پرونده، پس از دستگیری تمامی متهمان آن رسیدگی قضایی به اتهام آنان خارج از نوبت صورت خواهد گرفت.

اسامی مابقی متهمان تحت تعقیب از این قرار اعلام شده است:

- جواد روح الهی فرزند احمدرضا

- سعید مختاری فرزند رجب علی

- ماشاء ا... ساداتیان فرزند علی اصغر

- منصور پناهی فرزند محمدرضا

- حمید نظریان فرزند نعمت ا...

- سید هادی نوربخش فرزند سید قاسم

- محمد عابدی فرزند غلام

برخی منابع می گویند با انجام اقدامات ویژه پلیسی و اطلاعاتی مابقی متهمان نیز بزودی دستگیر خواهند شد.