دومین کاروان شادی جشنواره نوروزی 97 به راه افتاد

ارسال در خبر و گزارش

خودروهایی با پلاک های ایران 23، ایران 53، ایران 43، ایران 11، ایران 86، ایران 63، ایران 14، ایران52 با راننده ها و سرنشین هایی شاد و خندان و بادکنک های رنگی آویخته از اتومبیل ها و پرچم های سه رنگ رقصان در باد دیروز مسیر باغ بانوان تا منطقه گردشگری لادر را در فضایی دوستانه و آکنده از شادی طی کردند.

 photo 2018 03 27 16 52 08

 

photo 2018 03 27 16 52 12

کاروان شادی آفرین و پرنشاط رالی خانوادگی در خیابان های شهر به راه افتاد تا باری دیگر شادی را در اولین روزهای سال میهمان شهر کند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، جشنواره ملی رالی تور خانوادگی سفور که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خمینی شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان به اجرا درآمد با استقبال پرشور مردم و مسافران روبرو شد.
عقربه های ساعت حدودا 11 صبح را نشان می داد که این کاروان شادی در خیابان های شهر به راه افتاد تا نام دومین کاروان شادی برنامه های نوروز 97 را به نام خود به ثبت برساند.
خودروها در پارکینگ لادر به صف شدند تا سرنشین هایشان در جشنی پرشور شرکت کنند. صندلی های قرمز رنگ مقابل جایگاه از صبح انتظار میهمانان را می کشید و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از میهمانان لادر با جشنی شاد و پرنشاط پذیرایی کرد.

هنرنمایی گروه موسیقی سنتی بامداد روشن انتظار، اجرای مسابقه و... برنامه های متنوعی بود که برای لادری ها برگزار شد.


گفتنی است قرعه کشی این رالی خانوادگی و اعلام نام 7 برنده ای که قرار است هر کدام یک خودروی 45 میلیون تومانی جایزه بگیرند به زودی و به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

پلیس راهور شهرستان و سازمان آتشنشانی نیز با خودورهای امدادی این کاروان را همراهی کردند. 

عکس ها از: سمانه پریشانی