اگر منافقی بخواهد در ایران کاری انجام دهد، در اصل گور خود را کنده است

ارسال در خبر و گزارش

بحث گروهک منافقین و سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) دو مطلب مهمی بود که در اولین نماز جمعه بعد از ماه مبارک رمضان مطرح گردید.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با اشاره به 11 تیر سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب آیت ا... صدوقی در سال 1361 گفت: سالهای 60 و 61 اوج ترورها توسط منافقین بود. این گروه که مبارزاتی برای پیروزی انقلاب انجام دادند، وقتی دیدند بعد پیروزی انقلاب امام(ره) به اینان قدرت نداد، آنها نیز به ملت پشت کردند و کینه رهبران نظام را در دل گرفتند و ترورا را شروع کردند؛ شهدای هفت تیر، ترور شهدای محراب و حتی ترور انسانهای عادی و بیگناه که عدد آن به 17 هزار ترور رسید.


نماینده ولی فقیهادامه داد: بعد از شروع جنگ دست به دامن صدام شدند و به پشتیبانی او سالها به عنوان جاسوس درپادگان اشرف عراق زندگی می کردند. الان چند سالست اینان به عنوان نوچه های غربیها هستند و حتی نام آنها از لیست تروریستها خارج شده است.


استاد حوزه و دانشگاه از تصمیم جدید آمریکا خبر داد و اظهار داشت: آمریکا که در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایرانی موفقیتی کسب نکرده است، اخیراً دو سالیست تصمیم گرفته اند با کمک عربستان ملعون این گروه تروریستی مرده را احیا کنند. آمریکا رسماً اعلام کرده از این به بعد نیازی نیست ما به ایران تروریست بفرستیم یا حمله نظامی کنیم بلکه این گروهک را دوباره تقویت می کنیم؛ گروهی که هم مسلح است هم ایران را می شناسد هم قصدشان براندازی جمهوری اسلامیست.


خطیب جمعه ادامه داد: این به آن معناست که دشمن مستقیم ورود پیدا نمی کند بلکه پول خرج می کند و آموزش می دهد البته موفق نخواهند شد چون اگر منافقی بخواهد در ایران کاری انجام دهد در اصل گور خود را کنده است. در عین حال ملت ایران کینه دشمنان آمریکایی و ماهیتشان را بهتر می شناسد و از طرفی باید هوشیار باشد.


حاج آقا رحیمی هشدار داد: دولتمردان مخصوصاً وزارت امور خارجه باید خیلی حواسش را جمع کند که یک وقت نفوذ انجام نگیرد. البته مقام معظم رهبری از قبل نقشه ها و حیله را می بیند و هشدار می دهد اما مشروط بر اینکه این فرمایشات دست کم گرفته نشود.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به 8 شوال سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در سال 1344 قمری گفت: اولین کاری که این وهابیهای ملعون بعد از به قدرت رسیدن انجام دادند این بود که قبوری که مظهر وحدت اهلبیت(ع) بود، تخریب کردند. حتی تا عراق و کربلا هم رفتند ولی با اذن جهاد علمای عراق بیرون رانده شدند.
امام جمعه شهرمان ادامه داد: امروز نیز یکی از اهداف داعشیها همین است. برای همین ما به مجاهدان با داعشیها می گوییم «مدافعان حرم» که الان دارند شرّ داعشیها را از عراق و سوریه کم می کنند.