داوطلبان اگر می توانند مشکلات شهر را حل نمایند، ثبت نام کنند

ارسال در خبر و گزارش

امام جمعه خمینی شهر در خطبه های اولین نماز جمعه سال 1396 از داوطلبانی که برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند، خواست که اگر توان حل مشکل ندارند به صحنه نیایند.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله رحیمی خطاب به ثبت نام کنندگان انتخابات شورای شهر گفت: داوطلبان ببینند به درد می خورند، می توانند گامی بردارند و گره ای باز نمایند؟ اصلا مشکلات را می فهمند و می شناسند؟ نیایند همینطور وعده دهند. اگر توان و عقل مدیریت، عقل اقتصادی، عقل عمران و آبادانی دارند و می توانند مشکلات شهر را حل نمایند، ثبت نام کنند وگرنه بروند کنار و انصراف دهند.
حاج آقا رحیمی با اشاره به برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز در ابتدای سال جدید گفت: نتیجه انتخابات هر چه بود باید پذیرفته شود. انشااله اتفاقی نیفتد که مقام معظم رهبری بخواهد از خودش مایه بگذارد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمن می خواهد از طریق اقتصادی ما را بشکند. ما باید اقتصادمان را آن قدر قوی سازیم که اگر روزی همه درها را به رویمان بستند، بتوانیم روی پای خود بایستیم و از این قطع ارتباط نگران نباشیم و نشکنیم.
وی «ضعف مدیریت» را اشکال کار دانست و گفت: مثلا در کارخانه ای مدیری قرار داده اند که نابلد است و کارخانه را ورشکست می کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خطاب به رییس جمهور و هیات دولت و مدیران کل گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری مدیر باید سه شاخصه داشته باشد؛ کارآمد، متدیّن و انقلابی. بیایید یک انقلاب در مدیریت کشور به وجود آورید و عذر مدیرانی را که کارآمد، متدیّن و انقلابی نیستند، بخواهید.
وی همچنین از مردم خواست امسال از دولت فعلی و دولت بعدی بپرسند که رهنمودهای رهبری چقدر اجرا شده است؟
امام جمعه شهرمان با اشاره به حلول ماه رجب نیز گفت: ماه های رجب، شعبان و رمضان را خداوند به ما هدیه داده که هر کدام خواص جداگانه ای دارد و هر کدام نیز شب خاصی؛ لیله الرغائب، شب نیمه ماه شعبان و لیله القدر شب هایی است که درهای رحمت الهی به طور خاص گشوده می شود.