از جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن غافل نشویم

ارسال در خبر و گزارش

پنجم اسفند روز ایثار و حماسه خمینی شهر، تشکر از شهرداری، حضور مردم در راهپیمایی ها و سخنان مقام معظم رهبری از جمله مطالب مهمی بود که در آخرین نماز جمعه بهمن ماه 1395 مطرح گردید.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله شیخ عباس رحیمی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: پنجم اسفند را روز ایثار و حماسه خمینی شهر نام نهاده اند چون در چنین روزی تعداد زیادی شهید را در این شهر تشییع کردند و در تاریخ ماندگار شد. انتظار می رود در این روز برنامه هایی برگزار گردد.

نماینده ولی فقیه ضمن تشکر از مجموعه کارکنان شهرداری خمینی شهر و سازمان های مربوطه که همراه با شخص شهردار و معاونان دسته جمعی در مراسم نماز جمعه شرکت کرده اند، گفت: ایشان زحمت می کشند و شهر را برای حضور مسافران نوروزی آماده و زیبا می کنند.

خطیب جمعه باز هم از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و گوشزد کرد: مسؤولان گمان نکنند اینکه مردم در راهپیمایی شرکت می کنند، دلیل بر رضایت ایشان از وضعیت موجود است. این حضور به معنای رضایتمندی مردم از مسؤولان نیست. مردم به خاطر نظام در صحنه حضور پیدا می کنند؛ در راهپیمایی و انتخابات هر موقع لازم باشد، می آیند. تازه وظیفه مسؤولان سخت تر می گردد. دولت باید این نجابت مردم را قدر بداند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: مسؤولان خوش باور نشوند. مشکلات زیاد است. مشکلات اقتصادی وجود دارد. بعضا اوضاع بدتر هم شده است. برجام هم معجزه ای نکرد. البته کار انجام شده ولی انتظار بیش از این است. بعضی مسؤولان فقط تعریف می کنند مخصوصا در ماه های آخر دولت که این درست نیست. باید مسؤولان را یاری و تقویت کرد تا خدا توفیقشان دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: دشمن می خواهد فکر مسؤولان را منحرف کند وگرنه کشور مسائل مهمتری دارد از جمله مسائل اقتصادی، علمی و فرهنگی. دشمن مسأله نظامی را مطرح می کند و اعلام جنگ می کند تا ما از جنگ واقعی که همان جنگ اقتصادی و فرهنگیست، غافل شویم. دشمن می خواهد برنامه ریزی برای پیروزی اقتصادی و فرهنگی نداشته باشیم و این هوشیاری هم مسؤولان هم مردم را می طلبد.