وقتی اسب ها هم به کمک بیمارستان ساعی می شتابند

ارسال در خبر و گزارش

اگرچه اکثر رسانه های استانی و ملی از کنار این طرح بزرگ مردم خیراندیش خمینی شهر با بی توجهی گذشتند اما گروه های مختلف مردمی همچنان با اعلام حمایت خود به آن شکوه و رونق بیشتری می بخشند.


حضور دوچرخه سوارانی از اصفهان و همچنین اسب سواران شهرستان در بیمارستان ساعی و اعلام حمایت های مادی و معنوی شان از این طرح مردمی از جمله اتفاقاتی است که در چند روز اخیر رخ داده است. هدایایی که این روزها در کنار کمک های مالی به این طرح می شود نیز در نوع خود جالب است.

photo 2016 11 07 08 39 45
یکی از اسب سواران یکی از کره اسب های خود را تقدیم این طرح خیریه ای کرد و امیررضا امینی دوچرخه سوار خمینی شهری نیز سفرنامه خود از سفر به مشهد با دوچرخه را تحت عنوان «از حریر کویر تا حریم حرم» تقدیم این طرح نمود.

photo 2016 11 07 08 39 32
اجرای مراسم عزاداری توسط هیات و گروه موزیک امام حسین (ع) در ساختمان نیمه ساز بیمارستان نیز از دیگر اقدامات درخور توجه مردم خمینی شهر است و گویای این مطلب که اگرچه هیچکدام از رسانه های صاحب ادعا توفیق نیافتند که تریبون ساعی بشوند اما مردم این شهر همچون همیشه دست به زانوی خویش گرفته و عَلَم برداشتند تا صفحه ای دیگر از تاریخ را به نام خود به ثبت برسانند.