دومین جلسه شورای زکات شهرستان برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

امام جمعه جدید شهر کوشک در دومین جلسه ای که به همت شورای زکات برگزار شد، به خشکسالی های چند ساله اخیر اشاره کرد و گفت: زکات واجب مشمول شهرستان نمی باشد ولی این به معنی عدم حمایت مردم از محرومان نیست.


حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: خوشبختانه مردم کوشک همیشه در امور خیر پیش قدم بوده و آمارحمایت های مردم از افراد بی بضاعت در ایام خاص گویای این مساله است.
وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون چند نفر برای شرکت در طرح شجره طیبه مراجعه کرده اند، اظهار امیدواری کرد که با جلسات پی درپی این شورا و تشویق کمک کنندگان به هدف اصلی که همان حمایت از محرومان برای رضایت خداوند است، برسیم.


حجت الاسلام رنجبر رییس شورای زکات استان نیز در ادامه این جلسه با تاکید براینکه در شهرستان هایی مثل سمیرم، اردستان، نایین و نجف آباد که تبلیغات وسیعی برای ترویج زکات صورت گرفته و نتیجه بخش بوده است، گفت: به عنوان مثال درختانی را در این شهرستان ها پلاک زنی کرده اند که درآمد خوبی برای منطقه به بار خواهد آورد.
یزدانی رییس کمیته امداد شهرستان نیز ضمن ارایه آمارمدد جویان شهر کوشک و کمک های قابل توجه اهالی این شهر به نیازمندان، گفت: امیدواریم با یاری شورای زکات بتوانیم از این شهر فقرزدایی کنیم.


لازم به ذکراست 120 خانوار از شهر 15هزار نفره کوشک تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.