توالی اطعام مددجویان

ارسال در خبر و گزارش

شب گذشته و در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) دو ضیافت افطاری برای بچه های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، نابینایان و مددجویان موسسه محمودیه در رستوران جزیره و تالار آپادانا برپا بود. یکی از مسوولان برگزار کننده مراسم تالار آپادانا با اشاره به اینکه در این میهمانی از 600 نفر پذیرایی به عمل آمد، به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: امسال هفتمین سال متوالی است که به همراه چند خیّر دیگر اقدام به برگزاری این ضیافت می نماییم.


جبل عاملی در ادامه هدف از برگزاری این جشن را ایجاد شادی و نشاط در میان این قشر عنوان کرد و گفت: به گفته متخصصان شاغل در محمودیه هر زمان که چنین جشن هایی برای مددجویان برگزار می شود، به مدت یک هفته میزان داروهای مصرفی شان کاهش می یابد. وی همچنین افزود: از آقای سعید مختاری به دلیل همکاری هایش با این گروه خیراندیش سپاسگزاریم.


بعد از صرف شام گروه پویا فیلم اصفهان اقدام به اجرای برنامه های شاد و متنوع نظیر موسیقی، اجرای نمایش، تقلید صدا و... نمود. جبل عاملی در اینباره نیز گفت: این گروه هنری برای اجراهای خود در این ضیافت پولی دریافت نکرده است. آقای موسوی نیز سالن را رایگان در اختیار ما گذاشته است.

بر اساس همین گزارش، خانه گل های بهشت ویژه نگهداری از کودکان بی سرپرست در رستوران جزیره میزبان سه مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست اصفهان بود. در این برنامه که با حضور خانم دکتر فرشاد معاون اجتماعی بهزیستی استان، تعدادی از اعضای شورای شهر و برخی مسوولان شهرستان حضور داشتند، صدا و سیما به اجرای برنامه پرداخت. 


به گفته ترابی رییس بهزیستی دوشنبه شب مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز حدود 200 نفر از مددجویان بهزیستی که در عرصه ورزش فعال بوده و مقام کسب کرده اند در باغ تالار گلستان برای صرف افطار گرد هم می آیند.


شام شهادت حضرت علی (ع) نیز طبق روال سال های گذشته نزدیک به هزار نفر از ناشنوایان شهرستان های خمینی شهر، اصفهان، نجف آباد و شاهین شهر در مدرسه پسرانه امام علی (ع) برای صرف افطار گردهم خواهند آمد.