برنامه رادیویی «جاری حیات» در خمینی شهر ضبط شد+تصویر

ارسال در خبر و گزارش

چهار قسمت از برنامه رادیویی جاری حیات در سالن اجتماعات امور آبفای خمینی شهر ضبط شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این برنامه رادیویی به منظور فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف آب، وارد سومین سال تولید خود شد. تهیه کننده و گوینده این برنامه در اولین نشستی که به منظور تولید این برنامه 15 دقیقه ای در شهرستان ها، در خمینی شهر برگزار شد، گفت: دو سال است این برنامه پر مخاطب را با همکاری اداره کل آبفای استان در استادیو برگزار می کنیم و اکنون که وارد سومین سال تولید می شویم به درخواست مکرر مخاطبان قصد داریم با سفر به شهرستان ها علاوه بر پاسخگویی به سوالات شهروندان شهرهای مختلف در جریان وضعیت آب شهرستان مذکور نیز قرار بگیریم.

 photo 2016 06 09 07 25 03
فرزانه رفسنجانی در ادامه از حضار خواست تا سوالات خود را چه در زمینه بهینه سازی مصرف و چه در زمینه مشکلات خمینی شهر در حوزه آب به صورت شفاهی از مهندس صالح مسوول بخش مدیریت مصرف امور آبفای استان اصفهان و مهندس جمشیدیان نایینی مدیر امور آبفای خمینی شهر به عنوان کارشناسان این برنامه بپرسند.


مهندس جمشیدیان در ابتدای این جلسه گفت: از آنجایی که خمینی شهر شهری نمونه و مزین به نام بنیاینگذار جمهوری اسلامی است و همچنین آیت اله بروجردی آن را حسینیه ایران خوانده است، شایسته است که اولین ها همیشه از آن خمینی شهر باشد و از همین روست که اولین نشست از سلسله نشست های «جاری حیات» که قرار است در شهرستان های استان برگزار شود، امروز در خمینی شهر در حال اجراست.

photo 2016 06 09 07 25 51
آغاز به کار گروه مروّج مصرف بهینه آب در خمینی شهر، حل مشکل آبرسانی محلات جوی آباد و وازیچه، رفع افت فشار آب بلوار امیرکبیر به طور کامل به زودی، حذف پمپاژ آب یکی از خطوط آبرسانی استان که از محله دستگرد می گذرد تا یک سال آینده و... از جمله خبرهای خوبی بود که مدیر امورآبفای خمینی شهر در این برنامه رادیویی از آن پرده برداشت. در ادامه، گوینده برنامه سوالی از حضار پرسید و از آنها خواست که به صورت دسته جمعی به آن پاسخ بدهند. حضار نیز در پاسخ سوال وی مبنی بر اینکه کیفیت آب شرب خمینی شهر چطور است، دسته جمعی جواب داد: عالی.


علل افت فشار آب در بلوار امیرکبیر، چگونگی تامین آب مورد نیاز سنگبری های خمینی شهر، اقدامات فرهنگی امور آبفای شهرستان در زمینه بهینه سازی مصرف و... نیز از جمله سوالاتی بود که حضار از مدیر امور آبفای خمینی شهر پرسیدند و وی به آنها پاسخ داد.

 photo 2016 06 09 07 24 55


چرا آب شرب از آب شستشو جدا نمی شود، چه میزان از آب در استان صرف کشاورزی می شود، چگونگی کاهش مصرف آب در مجتمع ها و... نیز از دیگر سوالات حضار در این جلسه بود که دیگر کارشناسان این برنامه به آن پاسخ گفتند.


گفتنی است این 4 برنامه 15 دقیقه ای روز های شنبه و دوشنبه 22 و 24 خرداد و شنبه و دوشنبه 29 و 31 خرداد ساعت 10:10 صبح از رادیو اصفهان پخش خواهد شد.