گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات خمینی شهر

ارسال در خبر و گزارش

به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی جلسه ای در فرمانداری با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، فرماندار در این جلسه از مسئولان روابط عمومی ها به عنوان بازوی توانای ادارات یاد کرد و گفت: امسال طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است که باید مسئولان روابط عمومی ها در این رابطه تلاش کنند تا نام این سال در حد شعار باقی نماند و عملی گردد.


رضوانی در ادامه افزود: تعدادی از سایت های سازمان ها همانند سایت شهرداری خمینی شهر و شهرداری درچه و دانشگاه آزاد فعال هستند که انتظار می رود بقیه پایگاه های خبری نیز در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.


در این مراسم مسئولین روابط عمومی چند نهاد به بیان نقطه نظرات خود در خصوص وظایف روابط عمومی ها پرداختند. تکریم ارباب رجوع و راهنمایی کردن او، ایجاد ارتباط موثر میان رییس و کارکنان اداره با ارباب رجوع، ایجاد ارتباط کارآمد میان اداره متبوع با دیگر ادارات از جمله مواردی بود که مسوولان روابط عمومی ها از آنها به عنوان وظایف خود یاد کردند.


مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد در این جلسه با تاکید بر اینکه داشتن توانایی در خبر نویسی از جمله مهارت هاییست که مسئولان روابط عمومی ها باید از آن برخوردار باشند از فرماندار خواست دوره ای آموزشی در این زمینه برای مسئولان روابط عمومی ادارات برگزار نماید. 
در پایان جلسه لوح های تقدیری به مسئولان روابط عمومی ها اهدا شد.