احداث هتل امامزاده سید محمد (ع) تا یک سال دیگر

ارسال در خبر و گزارش

هتل امامزاده سیدمحمد (ع) تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد. رییس اداره اوقاف شهرستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: مرحله خاکبرداری به مساحت 4 هزار متر و همچنین طراحی نقشه ها تمام شده و عملیات احداث به زودی به مزایده گذاشته می شود. حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه این هتل در دو طبقه و 220 تختخواب آماده خواهد شد، اعتبار مورد نیاز برای احداث این هتل را دو میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: عملیات ساخت را ظرف یک سال به اتمام خواهیم رساند. وی افزود: این هتل علاوه بر زائرسرا، اسکان مسافرانی که با اهداف تفریحی، تجاری، اداری، درمانی ... به خمینی شهر، محمود آباد، بیمارستان امام حسین (ع سفر و مراجعه می کنند را تامین خواهد کرد.


بر اساس همین گزارش، به دنبال طرح توسعه امامزاده سید محمد (ع)، رواق حضرت رسول (ص) نیز هزار متر توسعه می یابد. مسوول امامزاده با اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین از کمک یک خیّر غیر خمینی شهری به نام «منوچهر انصاری» برای توسعه این رواق خبر داد. راشدفر افزود: تا کنون که پی ریزی بنا و ستون ها به اجرا درآمده، 180 میلیون تومان هزینه شده و آقای انصاری متعهد شده کل هزینه این طرح را تا مرحله سقف ریزی تقبل کند.
وی همچنین از آماده شدن جایگاه سخنران در صحن امامزاده و همچنین سه خیمه گاه برای پاسخگویی به سوالات زائران توسط کارشناسان آستانه، خبر داد.