کودکان بی سرپرست خانه دار شدند

ارسال در خبر و گزارش

در سالروز میلاد با سعادت امام اول شیعیان ساختمان خیّر ساز «خانه بهشت برین صبا» ویژه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست 3 تا 6 ساله افتتاح شد. مدیر عامل این موسسه خیریه که تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان قرار دارد با اعلام این خبر به فرصت آنلاین گفت: این بنا در زمینی به مساحت 1180 متر مربع ، با زیربنای 1800 متر مربع و با صرف هزینه ای در حدود 2میلیارد تومان احداث شد. حاج نادعلی سعیدی با بیان اینکه این اعتبار از محل کمک های مردمی و حمایت های بهزیستی شهرستان تامین شد، افزود: عملیات احداث این ساختمان سه طبقه واقع در کوچه 69 بلوار شهید منتظری، دوسال طول کشید.

وی در ادامه گفت: خیرین در مراسم افتتاح این مجموعه که دارای 7 واحد با ظرفیت نگهداری بیش از 80 نفر است و در حال حاضر 10 کودک در آن زندگی می کنند، حدود یکصد میلیون تومان به این خیریه اهدا کردند.


سعیدی  ضمن انتقاد از انعکاس نیافت این اقدام خدا پسندانه خیرین خمینی شهری گفت: در این مراسم که جمع کثیری از مردم نوعدوست، مسوولان موسسات خیریه استان و شهرستان، حدود 40 نفر از پزشکان خمینی شهرواستان ، سیستانی معاون استاندار، دکتر صادقی رییس کل بهزیستی استان، صرامی نماینده، حاج حیدری شهردارو ترابی رییس اداره بهزیستی حضور داشتند، حسن اکلیلی به اجرای برنامه پرداخت.گفتنی است خیریه مذکور در تیرماه 1389 اعلام موجودی کردوخانه یکی ازخیرین در اختیا رآن قرارگرفت واز مهرهمان سال پذیرای کودکان واجد شرایط شد.