نگرانی ها ازحذف بیمه تاکسی رانها

ارسال در خبر و گزارش

صبح امروزدر سازمان تاکسی رانی شهرستان جلسه ای باموضوع مشکلات تاکسی رانان استان و مسئله بیمه نشدن آن ها برگزار شد.به گزارش خبرنگارفرصت مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرستان دراین باره گفت: قرار است که بیمه تمامی رانندگان به دلیل قطع سهم دولت امسال حذف شود که این موضوع سبب نگرانی این قشر زحمت کش شده است چرا که از آذر ماه سال گذشته تا کنون کسی بیمه نشده است
راشدفرگفت: قبلا بابت بیمه رانندکان تاکسی 50% مبلغ بیمه توسط دولت تامین می شد و بقیه آن توسط خودشان پرداخت می گردید.وی گفت: به دلیل این مشوق تاکسی رانهای تحت نظارت سازمان قرار می گرفتند ولی با حذف این بیمه هم فشار زیادی به رانندگان وارد میشود وهم نظارت سازمان تاکسی رانی از روی آنها برداشته می شود.
رئیس شوراهای استانهم که در جلسه حضور داشت در این باره گفت: حمل ونقل موضوع مهمی است که باید مشکلات آن پی گیری شود تا نظام آسیب نبیند وما نیز در جایگاه خود سعی می کنیم این مشکل برطرف شود.
کیانی در ادامه گفت: از تاکسیرانی می خواهیم مکتوب دلایل و مستندات خود مبنی بر آثار وزیان هایی که در اثر حذف بیمه رانندگان حاصل می شود را به مراجع قانونی ارائه کنندتابتوانیم پیگیریهای لازم را انجام دهیم.
لازم به ذکر است در این جلسه رئیس حمل و نقل شهرضا بهارلو, رئیس حمل و نقل نجف آباد سوری, رئیس حمل و نقل کاشان نادعلی حضور داشتند.