آزمایشگاه تخصصی بررسی کیفیت نان در شهرستان راه‌اندازی شد

ارسال در خبر و گزارش

با راه اندازی آزمایشگاه تخصصی بررسی کیفیت نان در شهرستان و بازرسی نانوایی ها توسط گشت مشترک و منظم اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و همچنین آموزش به نانوایان، پخت نان در خمینی شهر به سمت رقابتی شدن پیش می رود. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین با اشاره به تنوع نان های خمینی شهری شامل نان خانگی سدهی، نان درچه ای، نان خشکه و نان های بربری، تافتون، سنگک، لواش و فانتزی از وجود 11 تعرفه قیمتی در شهرستان خبر داد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت بر قیمت تمامی این واحدها نظارت کامل دارد.


نادری ادامه داد: خمینی شهر علاوه بر داشتن 297 واحد نانوایی صنعتی، 200 واحد تولید نان خانگی منحصر به فرد سدهی و درچه ای، 31 واحد خشکه پزی و 11 واحد تولید نان فانتزی دارد و حدود هزار و 700 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.


وی با اشاره به سهم ماهیانه 54 هزار کیسه  آرد در شهرستان اظهار داشت: این آرد توسط شرکت غله استان اصفهان و 6 کارخانه تامین می شود. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای ثبت شکایات گرانی قیمت نان و عدم توزیع درست از طریق تماس سامانه 194 (اداره کل صنعت، معدن و تجارت) اقدام نمایند و برای ثبت شکایات بهداشتی و کیفیت نان با سامانه 124( شبکه بهداشت و درمان) تماس حاصل کنند.