زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان مناسب نیست

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش فرصت آنلاین محسن صرامی در گفت€Œگو با خبرنگار تسنیم در خمینی €Œشهر اظهار داشت: شهرستان خمینی شهر در حال حاضر پایین€Œ ترین سرانه فرهنگی استان را دارد و این زیرساخت€Œ ها باید توسعه یابد و تقویت زیرساخت€Œ های فرهنگی خمینی€Œ شهر اولویت مسوولان در سال 94 باشد.


وی با اشاره به وجود فرهیختگان عالی رتبه خمینی€Œ شهر در کشور تصریح کرد: از سوی برخی مسوولان شهرستان در زمینه فرهنگسرای امیرکبیر این شهرستان کم €Œکاری €Œهایی صورت گرفته اما در تفاهم€Œنامه پایانی با وساطت معاونت استانداری، شهرداری به€Œ عنوان متولی ساخت انتخاب شد.


نماینده مردم خمینی €Œشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است پول ساخت این مجموعه با مبلغ اولیه 100 میلیون تومان و تا سقف 2 میلیارد تومان از حساب اداره ارشاد استان به حساب شهرداری خمینی€Œ شهر واریز و مابقی بودجه با ادامه کار اختصاص پیدا کند و متاسفانه برای فرهنگسرای کوثر آدریان و بعثت نتوانستیم بودجه€Œ ای اخذ کنیم.

صرامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت زیرساخت€Œ های فرهنگی شهرستان مناسب نیست و کلنگ اردوگاه دوشاخ 2 سال پیش به زمین خورده و پی سازی سالن زده شد که متاسفانه به دلیل بحران مالی دولت و هزینه میلیاردی آن، کار متوقف شده و پیگیر هستیم تا بتوانیم بودجه€Œ ای بگیریم و فعالیت هایی را در آن انجام دهیم.