تجمع در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و امامزاده سید ابراهیم(ع)

ارسال در خبر و گزارش

 واکنش های اقشار و گروه های مختلف شهرستان خمینی شهر به هتك حرمت پيامبر اسلام (ص) همچنان ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد خمینی شهر، به همین مناسبت اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) را محكوم كردند. در اين تجمع اعتراض و انزجار جامعه دانشگاهي به اقدام بي شرمانه استكبار و رژيم صهيونيستي در هتك حرمت به پيامبر عظيم الشان اسلام اعلام شد و در پايان با راهپيمايي در محيط دانشگاه كه با قرائت بيانيه و قطعنامه  همراه شد، هر گونه اهانت به ساحت مقدس پيامبر رحمت و مهرباني و اهل بيت معصومين (ع) به شدت محكوم گردید.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در تجمع دیگری که با همین منظور به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر با حضور مسوولان و مداحان هیئات مذهبی، رییس اداره تبلیغات، فرماندار، امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در آستان امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار شد، شرکت کنندگان بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت دشمنان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) صادر کردند.

 

امام جمعه خمینی شهر طی سخنانی در این تجمع انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و گفت: انقلاب متعلق به حزب و گروه خاصی نیست.
آیت اله رحیمی با اشاره به دسیسه های دشمنان از جمله اهانت به رسول آخرین، ادامه داد: توهین به پیامبر(ص)، به امامان(ع)، به مراجع و کلا به انسان های مهم و تاثیرگذار چیز تازه ای نیست. وی با تاکید بر اینکه این دست کارها از سوی دشمن به منظور ضربه زدن به اسلام و انقلاب صورت می گیرد، گفت: تمامی هیئات، اتحادیه ها و اصناف باید این اهانت را محکوم کنند.