خادمان حرم امام رضا(ع) پرچم سبز گنبد را به خمینی شهر آوردند

ارسال در خبر و گزارش


 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، کانون فرهنگی حضرت معصومه(س) با همکاری آستان قدس رضوی طی مراسمی از پنج نفر از خادمان حرم امام رضا(ع) دعوت نمود که به خمینی شهر بیایند.


مسوول کانون در گفتگو با خبرنگار فرصت هدف خود از برگزاری این مراسم را ایجاد الفت بین مردم و اهلبیت (ع) عنوان کرد و در ادامه افزود: ما در کنار این برنامه خانواده هایی که به علت مشکلات مالی تا به حال نتوانسته اند به مشهد مشرف شوند را شناسایی و با کمک آستان قدس و خیرین راهی این سفر معنوی می کنیم.


این مراسم 12 شهریور ماه در خانه تاریخی دکتر سیادت با استقبال زیاد مردم مواجه شد و مردم با قرآن و شاخه های گل از خادمان استقبال کردند. از برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان به مولودی خوانی، سخنرانی و خاطره گویی خادمان اشاره کرد. روحانی همراه خدام در سخنرانی خود به بیان حدیث سلسله الذهب پرداخت و توحید و ولایت را دو شرط موفقیت انسان در زندگی دانست. وی در ادامه یادآور شد که عمده مشکلات ما این است که کارهایمان رنگ خدایی ندارد. 

همچنین شبیه این مراسم روز شنبه 16 شهریور در شهر درچه برگزار شد. 

 

گفتنی است بخشی از هزینه های این مراسم که با عنوان «زیر سایه خورشید» که چند سالی است از طرف آستان قدسدر شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، به عهده اداره تبلیغات اسلامی بود.