هیات رییسه مجمع بسیجیان خمینی شهر انتخاب شد

ارسال در خبر و گزارش

 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر در این مراسم با بیان اینکه بسیج خمینی شهر در دهه اول انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داد، گفت: بسیج شهرستان در سراسر کشور با اهدای بیش از 2300 شهید نمونه است، امروز بسیج به عنوان کلید طلایی نظام در بخش های مختلف محسوب می شود.


سرهنگ حمید مرادی افزود: یکی از افتخارات ما این است که بسیجیان شهر سابقه درخشانی در صحنه های مختلف انقلاب داشته و دارند، همیشه در میدان حاضر بوده و هستند، طبق آمار، خمینی شهر با فعالیت 100 پایگاه بسیج خمینی شهر، 15 حوزه مقاومت در راستای تخصصی شدن در 16 قشر تخصصی فعالیت پررنگی دارد.


وی ادامه داد: امروز بسیجیان خمینی شهر در قالب اقشار مختلف رویکرد بسیار فعالی در حوزه رزمی، فرهنگی، تربیتی، مذهبی و مقابله با تهاجم فرهنگی خوبی دارند.


مجمع بسیجیان خمینی شهر در راستای سازمان بسیج بعد از تخصصی شدن و تشکیل رده های اقشاری برنامه ریزی و تشکیل شد. این مجمع در راستای انسجام، اقدامات میدانی، محوری شدن و تشکیل جبهه فرهنگی، تقویت تعاملات و اجرای دستورات مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد.


وی با بیان اینکه از بین چهار نفر یک نفر به عنوان رییس و اعضای مجمع بسیج شهرستان انتخاب می شود، گفت: افراد انتخاب شده در این مسوولیت وظیفه بسیار سنگینی در راستای عمق بخشی و تقویت فعالیت بسیج شهرستان دارند و افزایش همگرایی، همکاری و تقویت رویکرد عملی بسیج در شهر از مهم ترین وظایف این مجمع خواهد بود.


در ادامه این مراسم عبدالرضا سجادی فر به عنوان رییس مجمع، سید جمال احمدی نایب رییس، محمد تقی رضوان پور بازرس اول و حسن فخاری بارزس دوم مجمع توسط حاضرین انتخاب شدند.