کلنگ بزرگ ترین مجتمع سالمندان استان در خمینی شهر به زمین زده شد

ارسال در خبر و گزارش

این مجتمع با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال به همراه تمام امکانات علمی و درمانی تحت نظارت اداره کل بهزیستی تا سه سال دیگر احداث خواهد شد. تمام منابع مالی این مجموعه با مشارکت های مردمی و خیران و همچنین کمک قرض الحسنه های شهرستان و استان تامین خواهد شد.


استاندار در این مراسم آمادگی خود را برای کمک به انجمن های خیریه اعلام کرد و افزود: خمینی شهر با داشتن 43 خیریه رتبه اول را در میان شهرستان های استان دارد.

 

دکتر زرگرپور با اشاره به تلاش دولت ها در سال¬های گذشته برای رفع مشکلات معلولان و بی سرپرستان گفت: متاسفانه مشکلات این افراد هنوز پا برجاست و باید در خصوص کاهش این معضلات گام برداریم.

 

وی در عین حال توضیح داد: پرداختن به مشکلات معلولان، بی سرپرستان و همچنین تحت پوشش قرار دادن این افراد همواره از برنامه های دولت در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی، بازسازی مناطق جنگی و در سال های اخیر تحریم های دشمنان از دلایلی است که دولت نتوانسته در این بخش خوب عمل کند.

 

گفتنی است فاز نخست مجتمع سالمندان موسسه خیریه محمودیه به همت حاجیه خانم محمودیه با اهدای بیش از هشت هزار متر مربع 10 سال پیش راه اندازی شده است.

استاندار در دومین سفر خود به خمینی شهر در آستانه هفته معلولان، از محل نگهداری معلولان تحت پوشش موسسه خیریه محمودیه دیدن کرد.