حماسه 9 دی انقلاب سوم بود

ارسال در خبر و گزارش

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمینی شهر به امامت آیت ا... عباس رحیمی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین خطیب جمعه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری گفت: معظمٌ له نسبت به نفوذ در دستگاه های دولتی هشدار داد. دشمن به صورت آرام که کسی متوجه نشود، افکار خود را منتقل می کند. طوری می شود که خود ما از جانب دشمن سخن بگوییم و "مخالف خوان" شویم. این خطری برای جامعه است که باید جدی گرفته شود.
نماینده ولی فقیه ادامه داد: رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تکیه دارد که امسال در تولید و اشتغال خلاصه می شود. هم به تولید باید اهمیت داد هم به خرید تولیدات داخلی. به تعبیر وی "باطل السحر" تحریمهای دشمن همین خرید تولیدات داخلیست.
استاد حوزه و دانشگاه از حماسه 9 دی به "انقلاب سوم" تعبیر کرد و گفت: در این روز پس از تعرض به ارزشها و هویت ملی و سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم بصیر و ولایتمدار شوری برپا کردند و سیل خروشانی که تمام خار و خاشاکها را کنار زد و حماسه 9 دی را رقم زدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: مردم در 9 دی نشان دادند که در ارزشها و ولایت کوتاه نمی آیند. درست است که مشکلات دارند، ولی زمانی که پای انقلاب وسط می آید، حتی جانشان را فدا می کنند همانگونه که در عرصه دفاع از حریم اهلبیت(ع) این گونه عمل کردند.
مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تصریح کرد: مطمئن باشید که دشمن بیدار است و ما نباید خوابمان ببرد. البته ملت ایران همواره بیدار و هوشیار گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند