21 دستگاه کانکس به کرمانشاه ارسال شد

ارسال در خبر و گزارش

با وجود گذشت بیش از یک ماه از وقوع زلزله در غرب کشور کمک های مردم نوعدوست خمینی شهر همچنان به این مناطق ارسال می شود. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، تعداد 21 دستگاه کانکس مسکونی از طرف اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه های تحت پوشش به سرپل ذهاب ارسال شد. رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه ارزش ریالی این کانکس ها یک میلیارد ریال است، گفت: علاوه بر اینکه در ساخت این اتاق ها از مواد اولیه مرغوب استفاده کردیم، آنها را به امکانات مورد نیاز نیز مجهز نمودیم.

جوهری دراینباره افزود: علاوه بر این کانکس ها که در اندازه های 2.5 در 6 و 2.5 در 4 توسط 9 دستگاه تریلر به مناطق زلزله زده ارسال شد، 50 عدد کرسی، 120 عدد لوله بخاری، دو عدل لباس نو و یک قطعه فرش 3 در 4 نیز از طرف این نهاد به هموطنان زلزله زده اهدا شد.
وی همچنین گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان نیز تعدادی کفش نو و همچنین لوازم التحریر همراه این محموله به سرپل ذهاب ارسال کرد.


گفتنی است این محموله بزرگ روز گذشته طی آیینی با حضور راعی فرماندار، جعفری نژاد فرمانده نیروی انتظامی، باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان، روسای اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف و... راهی کرمانشاه شد و دکتر تاج دره رئیس جمعیت هلال احمر، ترابی بخشدار مرکزی و مهندس صادقی رئیس بنیاد مسکن آن را همراهی کردند.

 asnaf 9696