آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره عکس سفیران شهر معرفی شد

ارسال در خبر و گزارش

دبیرخانه دومین جشنواره عکس سراسری سفیران شهر؛ "حمل و نقل عمومی از نگاه دوربین" آثار راه یافته به بخش نمایشگاه را معرفی کرد. دبیر اجرایی این جشنواره ضمن اعلام این خبر به فرصت آنلاین گفت: داوران از میان هزار و 176 اثر رسیده به دبیرخانه تعداد 23 اثر از 20 عکاس را شایسته راهیابی به نمایشگاه اعلام کردند.
رسول مختاری اسامی افرادی را که آثارشان به بخش نمایشگاه راه پیدا کرده به شرح زیر اعلام کرد: " هادی دهقان پور از سبزوار ۲ اثر، جمشید فرجوند از بیجار ۱ اثر، مسیح زهره نسب از اصفهان ۱ اثر، جاوید خدمتی از اردبیل ۲ اثر، عسل نقدعلی از خمینی شهر ۱ اثر، مهدی احمدوند از خمینی شهر ۱ اثر، صحرا رشیدپور از کرمانشاه ۱ اثر، ساجد حق شناس از سنندج ۱ اثر، عباس رستگار از بجنورد ۱ اثر، امیر صادقیان از شیراز ۱ اثر، عطا رنجبر زیدانلو از قوچان ۱ اثر، محمد مهدی ورال از قم ۱ اثر، سارا بهمنی از قم ۱ اثر، دیاکو رهبری از سنندج ۱ اثر ، علی اصغر فیض اللهی از بیجار ۱ اثر، امیر مهدی نجفلو از همدان ۱ اثر، داوود ایزد پناه از یاسوج ۱ اثر، مسلم پور شمسی از فارس ۲ اثر، یوسف قاسمی از تهران ۱ اثر و سمیرا شریعتمداری از تهران ۱ اثر.


وی در ادامه تعداد کل شرکت کنندگان در این جشنواره را 215 نفر از 21 استان کشور عنوان کرد و گفت: آیین اختتامیه جشنواره و گشایش نمایشگاه عکس، صبح روز یکشنبه 26 آذرماه برگزار می گردد. به گفته دبیر اجرایی این جشنواره، آیین اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز در سالن بصیرت برگزار و عکس های برگزیده در نگارخانه سینما فرهنگ به معرض دید علاقمندان گذاشته می شود. 


گفتنی است داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را که برای دومین سال توسط سازمان تاکسیرانی خمینی شهر برگزار می شود، مهرداد افسری، مهدی وثوق نیا و پیمان هوشمند زاده بر عهده داشتند.