چرا قانون نویسان، قانون انتخابات را اصلاح نمی کنند؟

ارسال در خبر و گزارش

ضعف قانون انتخابات، روز ارتش و تحریم های جدید از جمله مطالب مهمی بود که این هفته در نماز جمعه خمینی شهر مطرح گردید.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله شیخ عباس رحیمی با اشاره به تعداد ثبت نامی های انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا پس از گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم قانونی تدوین کنیم تا هر کسی نتواند برای انتخابات ثبت نام کند. یعنی اینقدر حدّ ریاست جمهوری پایین آمده و به ابتذال کشیده شده است؟!

حاج آقا رحیمی ثبت نام کنندگان را تقسیم بندی کرد و گفت: برخی کمبود عقل دارند و روانی اند. برخی نیز بیکارند و به خیال پیدا کردن شغل نام نویسی کرده اند. فهمشان در این حد است. برخی نیز ادّعاهایی دارند و نمی فهمند ریاست جمهوری چه شرایطی دارد؟!

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: این مشکل مردم نیست بلکه مشکل از قانون نویسان است. سرگرم همه چیز شده اند جز همین مساله اساسی. اخیرا مقام معظم رهبری منشوری برای انتخابات نوشتند که البته دیر اقدام شد. باید قانون انتخابات چه ریاست جمهوری، چه مجلس و چه شورای شهر و روستا اصلاح گردد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دنیا دارد به ما می خندد، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نگذارید دنیا به ما بخندد. فکری بکنید. به نظر من امسال اولویت کار مجلس  این است که قانون انتخابات را اصلاح کند. این همه بیت المال و نیروی انسانی هزینه می شود برای چه؟! این برای نظام زشت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک روز ارتش گفت: در زمان رژیم طاغوت ارتش در خدمت بیگانگان و دشمنان ملت بود اما الان در خدمت مردم و کشور است. همانگونه که 8 سال با دشمنان جنگید و شهید داد، امروز هم ارتش مقتدر، آزادیخواه، خدمتگزار جمهوری اسلامی و در خط ولایت است. ما به این ارتش افتخار می کنیم.

خطیب جمعه با اشاره به تحریم های جدید و با بیان اینکه آمریکا هر روز دنبال بهانه ایست برای تحریم جدید، گفت: به ایشان نمی توان اعتماد کرد چراکه اینان از بدعهد هم بدترند. در دنیا هر کجا جنگ و فتنه ای ایجاد می شود، به دست آمریکاست.